Mamma til en<3 Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Hei.. Lurte på om du så noe ang graviditet på meg? Isåfall når? Kan se igjen Født: 05.09.92
**Bellasnella** Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Fikk opp både mars og juni.. Litt sterkere følelse på juni.. Det var rart. Får opp en jente. Tror også du får 2 gutter, men det er endel år til. Klarer du å se noe kjønn på den i magen min? Termin? født: 24.01.85.
Mamma til en<3 Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2010 Tusen takk for at du tok deg tid Jeg trur også jeg får jente første gang, hehe. Og trur jeg får 3 til sammen, det jeg vil ha også, så det kan nok stemme, og er noen andre som har sakt de trur jeg får jente først også to gutter så er nok mulig det Det jeg fikk opp på deg var gutt, kan det stemme at du skal ha den midten av August engang?
Mamma til en<3 Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2010 Og foresten har fått opp mars selv også.. Hehe Prøver egentlig ikke akkurat nå, men har veldig lyst på min første unge før jeg blir 20 eller rundt der..
**Bellasnella** Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 jeg skal ikke ha før i midten av oktober. Ikke mer enn 5+2 i dag. Har en gutt fra før, men er ganske sikker på at jeg får en gutt til Takk for at du tok deg tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå