Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Jeg ga gutten min på 9 måneder bruost på skiva for første gang i dag.. Han likte det veldig godt.. bortsett fra at det satt seg litt fast i ganen og han ble litt rar i blikket en stund;-o, men, det ordnet seg.. Han spiste vel to-tre små skiver ost.. Fem-seks timer etter hadde han veldig løs bæsj i bleia.. Har ikke virket noe tufs eller plaget av magevondt på noen måte, og sover som en engel som vanlig.. kan det ha vært brunosten som gjorde det? Han pleier aldri å ha løs bæsj.. heller motsatt... Ville dere ventet med mer brunost?
Annci<3 Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 hahahaha "..og han ble litt rar i blikket".
nicless Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Det er fløte i brunosten?Kanskje det ble litt for mye til å begynne med? :-)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Ja, det var fløtemysost... (den milde typen).. men jeg tenkte det var greit?! Men, er det vanlig å reagere litt da? ble redd han var allergisk mot melk jeg... men, det er vel sikkert normalt!?:-) HI
nicless Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Må regne med litt sånn når barna prøver noe nytt :-) Har han spist gulost osv før da?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 hm.. nei... var det dumt å prøve brunost først? Tenkte at han ville like det siden det er søtt jeg.. Han er veldig glad i frukt, ikke så veldig grønnsaker, og grøten er jo søt.. Gulost først er kanskje tingen ;-O HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå