*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Noen som vet om denne er bra`? Den med digitalt display som indikerer temperatur osv.
lillebie på`n igjen Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Vi fikk en sånn fra svigers, og jeg synes den er genial! nå som det er vinter og kaldt, har vi en bitteliten åpning i vinduet, og kan følge med på at tempen ligger på 18-19 grader - så sier den i fra om den skulle synke! så er den veldig sensitiv, vi har den ved siden av senga hans, og har vi på den mest sensitive kan vi høre han puste - veldig betryggende for en nervøs førstegangsmor her i gården hvertfall ) den spiller også vuggesanger- det har vi ikke brukt enda!
noahmamma Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 jeg skal kjøpe topcom sin, den er billig og best i test. 449 på netonnet. Topcom kidzzz 1010. poenget med en babycall er jo at man skal høre babyen så masse fancy greier trenger ikke jeg.
Gjest Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 noahmamma, jeg tror du kommer til å angre. Akkurat slik tenkte jeg også, men skal du først ha babycall så kjøp for all den en som funker! Hvordan den ble best i test aner jeg ikke, jeg ga bort min gratis, mer verdt var den ikke! Kjøpte vision nova etterpå og bruker den fortsatt, 2 år! Den er helt fantastisk! Kan ikke beskrive alle fordelene den har!
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Dersom jeg ikke husker helt feil, så må babydelen på Avent gå på strøm. Det er litt dumt dersom du vil at babyen skal sove ute alene i vogna. Dersom babyen bare skal sove inne er jo ikke det noe problem, men jeg vil anbefale en hvor begge enhetene kan gå på batteri. Veldig lettvint dersom dere er borte på besøk og legger babyen der også. Selv har jeg supernova og er veldig fornøyd med den. Den tar ikke inn andre babycaller, og slår ut ganske fort.
lillebie på`n igjen Skrevet 12. februar 2010 #6 Skrevet 12. februar 2010 Avent sin "baby del" kan gå på strøm og batteri, og den man har i stua lader man opp! ) så man kan fint ha den ute i vogna )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå