Gå til innhold

Hm... Rar der nede.. Sorry detaljer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste tida så har det vært vondt inni/oppi der. Kjenner at det stikker eller svir innimellom. Skjønner ikke hva det er. Noen andre som har det sånn eller som vet hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm.. soppinfeksjon eller urinveisinfeksjon tenker jeg når jeg leser dette. har du blitt sjekket for det?

Skrevet

Hvis disse stikkene og sviingen er inni, oppi som jeg tenker meg, at de liksom kommer fra nederst på livmoren har jeg kommet fram til følgende etter å å lest hva andre sier her inne:

Stikkinger kan være babyen som klemmer på nerver når den presser seg nedover. Syns det kan være utrolig vondt. Ropte høyt AU! i matbutikken i dag da det stakk til flere ganger.

Sviing kan være åpning/modning. Husker fra sist da det nærmet seg fødsel at det sved når livmorhalsen modnet.

Skrevet

uvi kjenner du når du går på toalettet også så hvis det ikke svir når du tisser kan du nok utelukke det. soppinfeksjon kjennetegnes av kløe/svie og mye hvit/gul utflod.

siden du beskriver det som "inni der" regner jeg med at det er inni vagina, så det første jeg tenkte på da jeg leste dette var det samme som plager meg og som også gjorde det i forrige svangerskap. beskriver det som noen stikker meg med en kniv inni skjeden, (ikke at jeg har kjent det, men kan tenke meg at det kjennes slik ut..)

jordmor sa forrige gang at det var babyen som presser seg nedover i bekkenet, og kan samtidig trykke på nerver som gjør at det blir smertefullt. Ikke farlig, og veldig vanlig. Heller ingen tegn på fødsel, hadde det sist fra uke 26, og omtrent samme tid nå. Ble verre og verre på slutten og hyppigere.

Skrevet

Takk for svar jenter. :)

Er ikke urinveisinf, for leverer jo ofte urinprøve til lege og jordmor.

Men er nok som dere sier at det er livmora som gjør seg klar. Og i dag til morgenen merket jeg at hu beveget seg i magen, med press nedover og at det da svei og stakk. Da er det ingenting å bekymre seg for heldigvis. :)

Ha en god dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...