Mammatrollet - februar baby. Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Kl 23 i går kveld startet omgangsyken, og jeg har bare 1-2 uker til terminene. Har aldri vært så syk på lenge. Sovnet halv seks i dag tidlig. Jeg hadde så my vondt i magen i natt og kynnere som kom og gikk hele tiden, jeg vet ikke omjeg hadde klart og skille ut rier her. Sov i ett par timer, og hadde så vomdt i ryggen at jeg ikke viste hvor jeg skulle gjøre av meg. Sov 4 timer til. Spiste bitte litt og drakk mye og tik paracet. Sov 4 timer til. Vond rygg, kjempe vondt i bekkenet og og kynnere som kommer og går. Hun var ikke festet men tror kanskje at jeg har brukt magen min så mye at hun ble tvunget ned i bekkenet så derfor jeg har så vondt i bekkenet. Unner ingen andre og få dette så sent i svangerskapet. Prøv og unngå se som har dette for det har vært helt jævelig opplevelse.
fullfartheledagen-med en til! Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Uff, litt skrekk-scenario å få dette så tett opp til termin... Tenker tanken selv, spesielt med en liten pjokk i barnehage, som drar med seg alt hjem, hehe. Ønsker deg riktig god bedring, satse på at kroppen skjønner at den ikke kan gå i fødsel i tillegg til å håndtere omgangssyken;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå