:) ! Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Flere som har det? Blir litt små engstelig jeg. Får plutselig skikkelig hjertebank, og må dra etter pusten. Blir tungpustet. Er dette vanlig når man er gravid ? Flere som har det sånn? Er 14+3
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Usj ja, flere ganger om dagen. Kjempe ekkelt, men veldig normalt under svangerskap! Jeg blir også gjerne veldig svimmel i forbindelse med hjertebanken, å må flere ganger bare legge meg dramatisk ned på gulvet, hehehe. Føler meg som en skikkelig dramaqueen, men heller det enn å falle:P Jeg er 13+4
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 innom fra 3.trimester.. er 30+0 i dag. det er heeelt normalt. husker godt jeg hadde dette da jeg var 15-20 uker:) var visst hjertet som slår et ekstra slag og det er det slaget etter ekstraslaget man kjenner sånn skikkelig hardt... lykke til videre i svangerskapet:)
Ronja&Odin Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 ja har hjertebank, og blir svimmel i tillegg jeg.. ærsj
maria isabell Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 har hatt dette lenge og mannen sier eg hadde det sist også (har nok fortrengt det, klarer ikke huske det) det er meget ubehagelig! men legen sier det er heeeeelt normalt....
Løvinna30 Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Jeg har kjent ekstra hjertebank, og vært tungpusten. Er 16+5
:) ! Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. februar 2010 Takk for svar! Fint jeg ikke er alene med det, og ikke minst at det er normalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå