Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Hvis man blir så forbanna og drittlei at man føler behov for å holde inne caps lock og utropstegntasten om hverandre er det kanskje på tide å ta en pause fra forumet. Ikke for å være frekk, men det kan fungere. Selv merket jeg at jeg ble så rasende forbanna noen ganger over intolerante og trangsynte bedrevitende innlegg at jeg fikk lyst til å hyle og kaste PCen veggimellom og evt drepe noen. Men så tok jeg en laaaang pause fra hele foumet, og nu går alt så meget bedre ;-) Bare en tanke.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 He he, høres fornuftig ut. Merker jeg blir litt vel opphissa her inne noen ganger, over de utroligste kommentarer og holdninger. Jo jo oftere jeg er her inne, jo oftere kommer dette "raseriet" over meg. Så er godt med en pause i blant;)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Virker som om du trenger en pause igjen, HI..
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Jeg er sikkert rar, men om man får lyst til å slenge pc'n i veggen, og drepe noen, pga et nettforum, da håper jeg virkelig du ikke har barn!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 "...da håper jeg virkelig du ikke har barn" og "du burde ikke vært mor" er akk så kjedelige argumenter å komme med....snork...zzzz Finn på noe bedre neste gang
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 Du og hun over var kanskje to av dem jeg siktet til da ;-) Tror du virkelig at du kjenner et menneske så godt gjennom ett eneste innlegg at du kan sette deg til doms over om vedkommende bør ha barn eller ikke? Sånne innlegg som du skriver er veldig intolerante og vitner om manglende evne til å se nyanser her i livet. Og, slenge PCen i veggen og drepe noen var (åpenbart for de fleste) en spøk og et forsøk på å være litt humoristisk. Du må gjerne beskylde meg for dårlig humor ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå