Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I uke 16 skal visst babyen være omkring 16 cm lang, er ikke dette veldig langt så tidlig?? Synes det ser veldig langt ut på linjal :P

Vet at det bare er sånn ca da. Gøy da, om den faktisk begynner å bli såpass stor :) Det er vel lendgen som kommer først, på en måte, så "bredden". :)

En annen ting, jeg har lest så mye forkjellig om de ulike ukene, i bøker og på mange nettsider, hvorfor sier alle noe helt forskjellig? Hvordan skal man vite hvem som har rett?? Blir helt forvirra jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg funderte også på lengden i går da jeg leste at babyen min i løpet av denne uka (uke 23) skal bli ca 26 cm. Men så ligger de ganske sammenkrøpet da. Vet jo hvor ordet fosterstilling kommer fra :)

Jeg ser også at det står veldig mye forskjellig rundt omkring. Har valgt å forholde meg til boka jeg fikk av jordmor når jeg leser om hva som skjer uke for uke. Vet ikke om den er mer rett enn alt annet for babyene vokser vel litt forskjellig og dermed forskjellige opplysninger. Syns likevel det er greit for meg å bare forholde meg til tallene fra ett sted istedenfor å være forvirret hver uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...