Gå til innhold

Noe skjer...


pusseluskan

Anbefalte innlegg

Sitter og tenker på at det i grunnen er ganske rart at en skal merke så mye til en liten skapning som er mellom1-2mm.Er uggen,trett og har nærmest konstante mensmurringer... tror at nå kommer TR,men det gjør den jo ikke...Håper jeg.Testet positivt på onsdag,ganske tidlig. Er veldig spent. Er det en eller to der inne,er det jente eller gutt..... Spennende dager fremover.Jeg er glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det var som om jeg skulle ha skrevet det selv.. :)

 

Er 4+4 i dag, og er så sinnsykt trøtt.. sovnet nesten ved pulten min på jobb i dag.. hehe! Og det kjennes hele ut som om tanta skal komme.. i dag satt jeg faktisk og tenkte at jeg måtte gå på do og sjekke om jeg hadde fått mensen, før jeg kom på at jeg er jo gravid :))

 

Det blir laaange uker fremover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere alle tre. :)

 

Jeg sitter med en litt sånn "virklighetsfjern" følelse jeg.

Jeg kjenner et konstant trykk i magen,som om at jeg får mensen når som helst og løper på do hver halvtime for å sjekke. Man kan bli gal av mindre,dere vet det ikke sant?? ;-p

 

Og må hele tiden si høyt til samboer... "testene viste 2 streker!!?" Hihi!

 

Og jeg lurer på hvordan i alle dager jeg skal kunne holde ut de neste kritiske 8 ukene!? ;)

 

Jeg er jo bare 4+1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestemt oss for å ikke si det til noen ennå,vet ikke hvor lenge vi klarer å holde oss,vi får se.Vi ble enige om at jeg kunne si det til en venninne som også er gravid.Skal ikke si det til noen flere på en stund. I dag ligger jeg syk med noroviruset som herjer landet.Siden jeg er alen hjemme med tullemor på 20mnd måtte faren min hente henne og levere henne i barnehagenHan reagerte ikke på at hele sofaen var"full" av bøker om graviditet...puh tjihi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nødt å fortelle det på jobb så snart som mulig pga arbeidsoppgavene der,så dermed skal vi også fortelle det til nærmeste familie nå til helgen.

Kan en bestemor få bedre morsdagsgave egentlig?

 

Jeg synest ikke det er riktig at jobben skal vite det,mens de som står en nærmest og "har ventet på det" ikke får vite det. ;)

 

Men alle andre skal vi prlve å vente med å informere...selvom det kommer til å bli steintøfft å ikke fortelle banrdomsvenninnen min det,som selv er gravid. Hihi!

 

Hehe,godt at faren din ikke dro konklusjoner-avogtil er det greit at mannfolk ikke har så godt øye for detaljer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...