Gå til innhold

Hvilken uke kjente dere liv, og spark?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriv gjerne om dere er førstegangfødene eller andre/flergangs. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er andregangs fødende og kjente liv i begynelsen av uke 17 :D

Skrevet

jeg er 3 gangs (egentlig 4 gangs,men mistet i uke 14 sist) Kjente første tegn på liv 12+4, fra uke 15 ble det nesten daglig, og nå uke 17 daglig liv med spark.

Skrevet

2.gangs og kunne kjenne liv allerede i uke 11/12 - har kjent daglig liv siden uke 16 :)

Første gang jeg var gravid kjente jeg liv i uke 16 og daglig fra uke 19.

Skrevet

Tror jeg kjente liv rundt uke 18, men vet nå at det kanskje ikke var det. Nå kjenner jeg liv hver dag og det durer i maven hver morgen når hun flytter på seg. Kjennes ut som jeg har luft i maven som plutselig slipper. Er nå i uke 21+6 og er førstegangs

Skrevet

2.gangs. Mente jeg kanskje kjente noe fra uke 14, men fra uke 17 var jeg helt sikker,og da kjente også mannen og dattera det utenpå. Har morkaka foran, men kjenner det bra likevel.

Skrevet

Jeg er førstegang og har kjent liv siden uke 18. Er i uke 21 i dag, og kjenner det fortsatt mest på kveldstid.

Skrevet

førstegangs men pga foranliggende morkake kjente jeg ikke liv før jeg kjente første sparket da jeg var 20+5. kjent liv hver dag siden den dagen. er 30+0 i dag:)

Skrevet

Jeg er førstegangs og kjente liv fra 17+4. Knøttet mitt er mest aktiv på formiddagen og kvelden. Herlig å kjenne! :)

Skrevet

Jeg er førstegangs, og har kjent liv siden uke 17..

Var veldig usikker på om det var babyen jeg kjente, men nå kjenner jeg dem tydeligere og oftere.. Har startet uke 20 nå :)

Skrevet

Har kjent liv fra uke 13.

Er tredje svangerskap :)

Deilig med liv ikke sant:)

Skrevet

I svangerskap nr.1 kjente jeg liv i uke 20/21

I svangerskap nr.2 kjente jeg liv i uke 15

I dette svangerskapet kjente jeg liv første gang i uke 13 (12+3)

Kjenner ikke liv hver dag, og gleder meg virkelig til babyen gir seg til kjenne masse hver dag!! (Er 14+1 i dag)

Skrevet

er 1gangs gravid og den Lille begynnte og dulte borti da jeg var 16+5 på vei..

er nå 19+5 og så si kjent den Lille hver dag :)

Skrevet

med nr 1 så kjente jeg det allerede i uke 14 !

ble derfor litt bekymret når jeg nå er 2 gangs og ikke kjente noe før i uke 16+ noen dager...da var det veldig svakt og ikke daglig....men det viste seg at morkaken ligger foran på magen og blir derfor en dempende pute for sparkene.men i uke 20 begynte jeg og kjenne hver dag, også utenpå magen :)

Skrevet

Førstegangs:)

Kjente helt sikkert liv i uke 22, litt sent, men ikke sikker før da:-)

Nå er jeg 36 uker, å her er det full fart hele dagen..

Skrevet

første gang kjente jeg liv i uke 16, daglig fra uke 21.

Denne gangen kjente jeg liv fra uke 15, men dårlig så var ikke sikker på hva det egentlig var. men i uke 16 kjente jeg spark.. og kjenner nå daglig, er 17uker i morgen. har også frontliggende morkake denne gangen.

Skrevet

første svangerskap:uke 18

andre: uke 15

tredje:uke 13

Skrevet

...når dere kjenner liv så tidlig... kjenner dere liv ofte da?

Jeg har kjent liv, men langt fra daglig. Er 15+4 nå, men er vel et par uker eller før... som jeg kjente d første gang...

Forrige svangerskap..tja... husker helt ærlig ikke... :-)

Gleder meg til det blir daglig !

Skrevet

2. gangs og kjente det også fra uke 11/12 :)

Første gangen så var jeg ikek sikker før i uke 19 eller 20 - men nå er det litt enklere da jeg vet hva jeg kjenner etter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...