(Muskat) Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Jammen kjenenr jeg kraftige spark, har gjort det i flere dager. Og i følge tidlig UL, er jeg ikke lenger enn 14+5 på vei. Men dette er min tredje, så jeg vet hva jeg kjenner altså. Det er bare så utrolig at det er så kraftig! )) Kjenner at h*n ligger høyt oppe og langt ute, så det er nok dderfor jeg kjenner det så godt. Rare greier. Med nummer to kjente jeg ingenting før etter ordinær UL. Med førstemann kjente jeg litt sånn "bobler" fra uke 13 av. Men dette er jo nesten rart. Og så er jeg stooor. Det har allerede gått ut over magesekken; jeg spiser kanskje halvparten av hva jeg pleide til måltider, så blir jeg mett. Jeg har faktisk gått NED en kilo siste to ukene. Lurer jammen på hvor dette skal ende!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Helt sikker på at det kun er èn da? Kan jo også hende at mokaka har ligget i fokant av livmora forrige gang, slik at du ikke kjente så tydelige spark da? Den ligger foran på meg, men kjenner det bra for det, egentlig, da.
(Muskat) Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2010 Hehe, jada, jeg har vært på en UL allerede, der vistes det bare en. "phu"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå