Gladjenta :) Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Jeg vet ikke helt hva dere/du trenger for å forutse dette, men jeg er iallefall født 2 desember-78... Har ULtermin i mars- 9ende. Bare lurer på om dette stemmer eller om lillemor kanskje vil noe annet? Setter stor pris på om noen har noe å komme med, forsåvidt uansett hva det skulle være )) Gjerne også navn om noen skulle se hva hun "heter" TUUUSEN TAKK på forhånd! Stor god mandagsklem
Sanna28 Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Hei, Før jeg leste det du hadde skrevet, så fikk jeg opp et 9-tall veldig sterkt. Jeg tenkte 19. med én gang. (Jeg fokuserer ofte litt på "overskriftene" og ser hva jeg får inn før jeg klikker meg inn på det dere har skrevet.) Jeg så termindato er 9. Så da ble jeg litt usikker på om det var det jeg fikk inn, eller om det virkelig er sånn at hun kommer 9. eller 19. mars. Jeg holder en liten knapp på det siste. Jeg har litt følelsen av at du kommer til å gå over. Jeg er ikke flink til å finne fram til navn. Og jeg vet ikke om dette er et kallenavn dere har på henne eller om det er et av navnene dere har tenkt på? Jeg får veldig sterk fornemmelse av en I. Muligens Ingrid? Evt. Inger, Ida el. l? Det kan også være et navn med I inni.
Gladjenta :) Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2010 Åh så morrooo :D Tusen takk for svar begge to )) -jeg har så følelsen av å føde før selv skjønner dere, og begge mine gutter fra før kom 14 dager før tida, på dagen så legen mente det var sannsynlig at det skjedde igjen.. Men den 19 februar eller 5 mars da kanksje? Passer bra det altså hehe.. Angående navn, vi har vurdert Eline/Alina og mellomnavn Marie..vet ikke om det stemmer med det du følte? Er jo I i alle 3 navnene, men det er jo ikke fastsatt noe navn enda da Om du/dere har tid så lurer jeg veldig på hvordan denne fødselen vil forløpe seg? Hurtig, treg, uproblematisk osv??? Har hatt to veldig forskjellige fødsler- men vil høre om min feeling stemmer med deres HÅPER på mer svar selv om "vi er mange om beinet" her inne
Gladjenta :) Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2010 Dytter littepiiiiitelitt )))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå