Gå til innhold

Da har vi vært på ordinær UL :)

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Og vi venter gutt denne gangen :)

Har jo ei jente fra før så da blir det en av hver!

Akkurat perfekt størrelse og masse aktivitet. Terminen hun fikk etter å ha målt han hadde 1 dags avvik. SÅ termin 9 juli opprettholdes :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå....GRATULERER!! Guri som jeg gleder meg til ordinær UL nå!!

Jeg skal om 4 uker.....håper tiden går fort fort!!!

Skrevet

Gratulerer!!

Jeg var også der i dag, og venter en ny jente :)) Gjett om 3-åringen her ble fornöyd! Dvs hun mener å ha visst at det erjente hele tiden!

Jeg fikk også termin 9. juli! 3 daer tidligere enn antatt.

Skrevet

Gratulerer!!! Er så spent selv. Ul neste torsdag og har en av hver fra før, samme har min mann.

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Jeg har bestemt meg for å vite denne gangen.

UL 17 feb. Gleder meg:)

Skrevet

Gratulerer:) Kjekt med en av hver da:=) Jeg skal på ul neste tirsdag og klarer nesten ikke vente lengre! Nesten enda mer spennende denne gangen enn sist gang;). Har en liten gutt frr før da så håper jo litt på en jente denne gangen;). Men at han/hun er firsk og rask er selvsagt det viktigste!:)

Skrevet

Gratulerer..

Spennende med UL altså.. jeg skal i morra og GLEEEEDER meg...

Ha en super kveld alle sammen.

Skrevet

Så gøy:) Gratulerer så mye med gutt:))

Skrevet

eg og vap på ul i dag! så kjekt!! :D d er en liten gutt, kjekt siden vi har jente fra før... :)

Skrevet

takk... :) gleder meg til å reise på handel, lille gutten kan jo ikkje ha rosa kle på!

Skrevet

Hehe, kanskje vi har vært der samtidig vi da :)

Jenta vår er bare 21 mnd så hun sier ikke så mye på det ennå, bare susser på magen til mamma og vet at det er bebe inni der ;)

Skrevet

Så moro da! Vi har vært på ul i dag, og min magefølelse stemte. Gutt her også. Tenk, da får vi 4 som har barn fra før (fra treffet) det motsatte kjønnet denne gangen :)

Skrevet

Så morro! Gratulerer til dere alle :)

Skrevet

Og terminen min ble flyttet, så nå har jeg dagen etter deg, 10.7. Vet at det ikke kan stemme, men det er ikke så farlig.

Skrevet

Hehe, det er jo nett treft da Sirkeline :)

Får shoppe litt gutteklær fremover vi da ;)

Skrevet

Gratulerer med friske gutter i magen!

Skrevet

Å så kjekt! Gratulerer til alle dere som vet hva dere får. Jeg ser bebisen min hver tirsdag, for å følge opp et virus jeg har hatt... Så jeg føler meg egentlig veldig heldig. Jeg skal først på ordinær UL i mars, så det blir spennende å se om de finner ut hva vi får :) Jeg tror nemlig det blir gutt :P

Kos dere videre med magene deres jenter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...