Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Og vi venter gutt denne gangen Har jo ei jente fra før så da blir det en av hver! Akkurat perfekt størrelse og masse aktivitet. Terminen hun fikk etter å ha målt han hadde 1 dags avvik. SÅ termin 9 juli opprettholdes
Mamma`n til <3<3<3 Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 ååå....GRATULERER!! Guri som jeg gleder meg til ordinær UL nå!! Jeg skal om 4 uker.....håper tiden går fort fort!!!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Gratulerer!! Jeg var også der i dag, og venter en ny jente ) Gjett om 3-åringen her ble fornöyd! Dvs hun mener å ha visst at det erjente hele tiden! Jeg fikk også termin 9. juli! 3 daer tidligere enn antatt.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Gratulerer!!! Er så spent selv. Ul neste torsdag og har en av hver fra før, samme har min mann.
Juli.mamma til 4. Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Gratulerer så mye:) Jeg har bestemt meg for å vite denne gangen. UL 17 feb. Gleder meg:)
millie+2klumper Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Gratulerer:) Kjekt med en av hver da:=) Jeg skal på ul neste tirsdag og klarer nesten ikke vente lengre! Nesten enda mer spennende denne gangen enn sist gang;). Har en liten gutt frr før da så håper jo litt på en jente denne gangen;). Men at han/hun er firsk og rask er selvsagt det viktigste!
rosa bolla Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Gratulerer.. Spennende med UL altså.. jeg skal i morra og GLEEEEDER meg... Ha en super kveld alle sammen.
juni2010mamma Skrevet 8. februar 2010 #8 Skrevet 8. februar 2010 Så gøy:) Gratulerer så mye med gutt:))
nr 2! <3 Skrevet 8. februar 2010 #9 Skrevet 8. februar 2010 eg og vap på ul i dag! så kjekt!! d er en liten gutt, kjekt siden vi har jente fra før...
nr 2! <3 Skrevet 8. februar 2010 #10 Skrevet 8. februar 2010 takk... gleder meg til å reise på handel, lille gutten kan jo ikkje ha rosa kle på!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 8. februar 2010 #11 Skrevet 8. februar 2010 Hehe, kanskje vi har vært der samtidig vi da Jenta vår er bare 21 mnd så hun sier ikke så mye på det ennå, bare susser på magen til mamma og vet at det er bebe inni der
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 9. februar 2010 #12 Skrevet 9. februar 2010 Så moro da! Vi har vært på ul i dag, og min magefølelse stemte. Gutt her også. Tenk, da får vi 4 som har barn fra før (fra treffet) det motsatte kjønnet denne gangen
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 9. februar 2010 #14 Skrevet 9. februar 2010 Og terminen min ble flyttet, så nå har jeg dagen etter deg, 10.7. Vet at det ikke kan stemme, men det er ikke så farlig.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 9. februar 2010 #15 Skrevet 9. februar 2010 Hehe, det er jo nett treft da Sirkeline Får shoppe litt gutteklær fremover vi da
Nickey Mouse Skrevet 10. februar 2010 #16 Skrevet 10. februar 2010 Gratulerer med friske gutter i magen!
iok med sønn <3 Skrevet 10. februar 2010 #17 Skrevet 10. februar 2010 Å så kjekt! Gratulerer til alle dere som vet hva dere får. Jeg ser bebisen min hver tirsdag, for å følge opp et virus jeg har hatt... Så jeg føler meg egentlig veldig heldig. Jeg skal først på ordinær UL i mars, så det blir spennende å se om de finner ut hva vi får Jeg tror nemlig det blir gutt Kos dere videre med magene deres jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå