Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Og vi venter gutt denne gangen Har jo ei jente fra før så da blir det en av hver! Akkurat perfekt størrelse og masse aktivitet. Terminen hun fikk etter å ha målt han hadde 1 dags avvik. SÅ termin 9 juli opprettholdes
Nikkamoren Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Gratulerer Collargol! Må være såå deilig å ha kommet så langt. Også så herlig at du nå snart har en av hvert skjønn. Lykke til og kos deg videre på ferden :-). Klemmer
tvillinggutar + snuppelure Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 GRATULERER med vel overstått UL, og så stas med ein liten junior i magen denne gongen då No er det berre å gå ut og snope litt lyseblått! Det er så deilig å sjå at alt står bra til - kos deg med magen. Korleis er formen din forresten? Du nevnte såvidt i eit anna innlegg at det gjekk mot sjukemelding? Her gjer det nok òg absolutt det - kvalmen gir seg ikkje og bekkenet kranglar...
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Gratulerer med gutt i magen! Klem
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Jeg er 40% sykmeldt pga isjasjen. MEN har vært mye syk ellers også så har nesten ikke jobbet Jeg har vondt når jeg er på jobben, men det er klart at jeg har mere tid på å hente meg inn etter at jeg har jobbet.
¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Gratulerer så mye...en stund siden jeg har vært her inne,har forferdelig vondt i ryggen + bekkeløsning og orker ikke å sitte foran pc. Gud så deilig med sommerbarn :-) Jeg hadde også termin med første mann 09.juli 2004, men han kom 07.juli 04 :-) Lykke til Bjørnen og ikke minst god bedring... :-) Klem fra meg...
♥ gammel [p]røver ♥ venter 2! Skrevet 8. februar 2010 #8 Skrevet 8. februar 2010 Gratulerer så mye med den lille gutten på veg! Nå er vel også pappa ekstra glad ;-)? Deilig å gå gravid på sommeren, så vi får håpe på mye bra vær og fullmåne i nærheten av 9.juli!
bobbygirl♥♥m/tvillinggutter Skrevet 9. februar 2010 #9 Skrevet 9. februar 2010 Gratulerer så mye!!!! Og god bedring til alle dere som har ulike plager!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 9. februar 2010 #10 Skrevet 9. februar 2010 Hehe, pappan ville gjerne ha ei jente til han, tror det er jeg som synes det er mest stas med en av hver faktisk Han tror nemlig at jenter er roligere enn gutta
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 9. februar 2010 #11 Skrevet 9. februar 2010 SÅ fantastisk! Gratulerer så mye:))))) Somemrbarn er supert! Gutten vår kom 3. juni 2007 og det var perfepkt timing. Denne gangen blir de 08.09.10 (kul dato ja) og det blir vel en tøffere sommer denne gangen med stor mage, men det gjør ingenting:)
Rose69 Skrevet 9. februar 2010 #13 Skrevet 9. februar 2010 Så moro,Bjørnen!!!Det er festlig med gutt så det er bare å glede seg :-) Da er det bare å shoppe lyseblått før salget er over da!hehe. Eller bytte klær med noen som venter jente.Du kan jo høre med noen. Klem//
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 10. februar 2010 #14 Skrevet 10. februar 2010 Hei Collargol:-) Det er så gøy å se at alt går som det skal her inne. Så gøy at det blir en gutt denne gangen. Veldig gøy med en av hver. Her er tulla alt over 8 måneder. Går sykt fort, men som vi koser oss. Ho er bare så utrolig snill. Håper jeg er tilbake her innen ett år, men er jo mye som skal klaffe og vi var veldig heldige første gangen. Grugleder meg til å begynne igjen. Akkurat nå bare nyter jeg tida med jenta mi:-) Titter innom til dere i ny og ne og synes det er så koselig her inne for tida. Mange som har lykkes og det gjør meg veldig glad:-) Klem fra
Astra71 - tvillingmor Skrevet 14. februar 2010 #15 Skrevet 14. februar 2010 Gratulerer så mye med den lille gutten, BC! Hehehe, må le litt - mannen min er som din, han syntes det var veldig greit med to jenter, for han innbiller seg at de er enklere å ha med å gjøre. 'Tror du det, du ja', måtte jeg bare si. Vi jenter vet vel bedre, hahaha.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 15. februar 2010 #16 Skrevet 15. februar 2010 Rose: Jeg har liksom ikke funnet noe særlig fine gutteklær jeg, kanskje jeg ikke har vært på riktige butikker? Hmm.... noen typiske gutteklær må vi vel finne! Pysekatten: Jøss er det gått 8 mnd alt Tiden flyr veldig etter at man får små barn, koselig det da, men kjedelig når man må begynne å jobbe igjen Kos deg masse med jenta og så satser vi på at du er like heldig neste gangen også! Astra: Ja disse mannfolkene skal vel få seg noen overraskelser etterhvert tenker jeg Snuppa vår er forsåvidt veldig rolig foreløpig, men har sine raserianfall hun også, MEN hun har en del år igjen med trass ennå
tromsøjenta Skrevet 15. februar 2010 #17 Skrevet 15. februar 2010 Gratulerer med normale funn på UL! Angående kjønn, så fins det vel fordeler og ulemper med begge deler;-) Jeg har alltid syntes at det fins mange flere fine jenteklær enn gutteklær i butikkene. Men i forrige uke var jeg innom en butikk som selger klær av merket Name It og de hadde mange fine klær til små babygutter (var bare det jeg så på). Dit skal jeg dra å handle etter hvert:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå