chicomio Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 er to dager på overtid i dag. nå har jeg begynt å få en del mensmurringer i nedre del av magen, og magen strammer seg. jeg har ikke opplevd kynnere tidligere i svangerskapet, så er så usikker på hvordan smerten skal være når det er rier, selv om alle sier man merker det når man får ordentlige rier er ubehagelig disse menssmertene, men føler ikke de er sån vonde, føler liksom det skal være vondere når det er rier... noen som kan hjelpe meg? erfaringer?
b77h Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 vel, høres jo litt ut som jeg har hatt det i dag. Men hvor lenge varer de? Vil anbefale deg linken til rietelleren som ligger lenger nede på siden, den er super for å se hvor lenge det varer osv. Jeg har hatt kynnere og ganske heftige - forskjellen nå er bare at de kommer mye oftere, varer kortere, men er mer intense m menssmerter foran/nede i magen. Magen blir knallhard og nesten firkantet, hehe... Har hatt det sånn siden 5 i natt. De merkes godt, men det er ikke vondt akkurat. Jeg er 5 dager på overtid. Har ikke vært utålmodig før, men merker jeg er det nå, når det første er NOE som skjer liksom.
chicomio Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2010 de varer mellom 30-40 sek, og kommer mellom 4-5 minutters mellomrom. 5 dager overtid du ja, da får vi håpe at det er i gang hos deg Masse lykke til! kjenner det tar på å gå overtid ja. er så spent på å møte den lille! ja, deilig at det begynner å skje noe. hadde misstanke om at vannet lakk i går, men tviler på at det var det. tok på et bind, men kom ikke mer. men i natt er det kommet bittelitt blod, og når jeg tørka meg i morgest var det litt blod på papiret. kanskje det er deler av slimproppen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå