Mummy2be´med to tette:p Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Jeg var hos legen min for et par uker siden for å få henvisning til tidlig ul. fikk henvisning til time hos privat GY noen dager etterpå, og fikk se et sprell levende foster. fikk satt termindato og GY sa at alt såg bra ut. Idag fikk jeg brev i posten med innkalling til Gynekologisk Poliklinikk på sykehuset. Der står det at de har mottatt henvisning fra min lege, og derfor kaller meg inn til time. denne timen er kommende fredag.. kan det være at legen min har klart å sende henvisning både til privat GY og til sykehuset, eller kan det være at priv GY fant noe som ikke var som det skulle og derfor sender meg videre? Håper og tror at det er min sære fastlege som har bomma litt og sendt flere henvisninger..
Reflexia Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 har du hatt noe forbindelse med sykehuset tidligere i svangerskapet? da sender de automatisk ut innkallelse til ul..det skjedde med meg forrige svangerskap...legen henviste til UL hos gynokolog,og sykehuset kalte meg inn siden jeg var der da jeg var 6 uker pga ett elller annet.... dro på begge..hehe
Tooonje Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Det er ikke at den siste henvisningen du har fått nå, er den ordinære UL da ?
Mummy2be´med to tette:p Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2010 har ikke hatt kontakt med sykehuset tidligere i sv.skapet, nei.. fastlegen min har ikke villet ha 1. sv.skapskontroll med meg engang, fordi vi ikke visste hvor langt jeg var på vei. så tror nok ikke denne ul på sykehuset kan være ordinær ul.. har ikke søkt om fødeplass siden jeg ikke har vært på 1.sv.skapskontroll. har vært på den hos priv gyn, den på sykehuset er kommende fredag. kan jo bare reise på den også.. gjør jo ingen skade:) var jo veldig moro å se!! Er 13 fullgåtte uker.
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Akkurat det samme skjedde hos meg. Men jeg fikk to timer på samme tidspunkt, og glemte og avlyse på sykehuset. Fikk deretter rekning i posten på 295 fordi jeg ikke hadde møtt opp... Bare så du vet. Greit å avbestille om dutenker og ikke gå =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå