Gå til innhold

Hvor lenge pleier dere å ha sex?? minutter, timer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi bruker sånn ca 10-15 min tenker jeg, altså samleie... har vi skikkelig forspill så bruker vi litt lenger tid, men aldri mer enn 30 min...

jeg kunne ikke tenke meg lenger heller, selv om mannen min gjerne ville hatt sex i evigheter...

jeg syns ikke det er godt viss vi skal holde på så lenge jeg, da mister jeg liksom tenningen....

hva med dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du, jeg ser ikke på klokka når jeg har det moro jeg!:)

Skrevet

Tipper det tar mellom 10 minutter og en halvtime hos oss også, forspill inkludert. Holder i massevis for meg.

Skrevet

Tja.. 25-30 min..? Noe der omkring :) Lengste var 4 timer, da vi var nyforelsket og skulle prøve ALT! :P

Skrevet

Jeg pleier ikke se på klokka når jeg har sex!

Men, det varierer veldig - fra kanskje 10 minutter til flere timer... Kommer an på hvor mye tid vi har, og hvor slitne vi er:)

Skrevet

5-10 minutter tenker jeg.

Skrevet

Det varierer,mellom 15-20min til kanskje en time.

Skrevet

tja, alt fra 5 min til 1 time tenker jeg.

Skrevet

Alt fra 10 minutter til to timer tror jeg:) Kommer an på om det er sent, tidlig, om vi har god eller dårlig tid, overskudd eller trøtte og slitne...

Jeg mister i hvert fall ikke tenningen, kan kommer 20 ganger uten problem... Mannen min holder så lenge jeg orker, og så kommer han.

Skrevet

alt under 20 minutter er for meg altfor lite. Og det er selve samleiet, uten å regne med forspill.

Men 20-30 minutter til vanlig vel... Og hvis vi gjør en "full pakke" så kan det fort ta en time og mer ;-)

Skrevet

1t, 12 min og 36 sek.... sånn ca...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...