Gå til innhold

Er det nødvendig å telle ned hver eneste dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke meningen å kritisere altså, men jeg skjønner faktisk ikke hvorfor det må startes en sånn nedtellings-tråd her på forumet hver eneste dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er koselig jeg!

:-)

Skrevet

enig med baby i mars!!:)

Skrevet

Det er sikkert ikke nødvendig, men jeg er veldig glad i den tråden. Det er så koselig :o)

Dessuten så er det godt å se at dagene flyr, jeg ser det tydelig på den tråden. Nå er det plutselig bare 2 dager igjen og jeg syntes ikke det er lenge siden jeg skrev 40 dager :o)

Men du må jo ikke være med på nedtellingen da, er jo bare å la være å gå inn på den tråden :o)

Det er jo helt frivillig :o)

Skrevet

Jeg syns det er gøy å følge med på hvor lenge alle sammen har igjen og hvordan de har det.

Dessuten er det jo nedtelling og man kan virkelig se hvordan dagene går.

Men det er jo sølvførgelig valgfritt å gå inn på tråden:)

Skrevet

Også er det koselig å se hvem som har termin ca samtidig med en selv :)

Skrevet

Hehe, Iris<3, jeg har nå egentlig tenkt på det samme - men av og til så skriver jeg nå også.

Skrevet

Blir vel på samme måte som en adventskalender, man vet at dagene går men er utålmodig ventende.

Og høygravide kvinner er virkelig utålmodige! Man har behov for å markere hvert eneste lite skritt framover på vei til målet. Det kan være en grei belønning etter nok en søvnløs natt, nok en dag med bekkenløsning og vann i kroppen.

Skrevet

Jeg kjenner jeg er litt enig med Irir<3

Men det er jo en smaksak.. Nå bare "overser" jeg de trådene..

Hehe.. Godt vi er forskjellige!

Skrevet

Man MÅ jo ikke skrive da. Synes det er koselig jeg, ikke minst synes jeg det er fint å se hvem som har termin rundt samme tid som en :D

Skrevet

Tenker jeg også hver gang jeg ser den tråden, men det er vel kanskje sant som de sier her, det er vel litt koselig også:)

Skrevet

Syns det er koselig, så er det jo gøy å telle ned.. Man føler at tiden går liiitt fortere..

Men kan skjønne at det er irriterende om det popper opp en ny tråd om det hver dag.. Da er det bedre å ha en offisiell telletråd man heller kan bumpe..

Skrevet

Jeg synes det er gøy jeg og, det er det første tråden jeg ser etter når jeg har logget meg inn hehe.

Skrevet

Jeg syntes det var en uinteressant tråd når jeg selv var ny på tredje trimester.

Men nå - når jeg har under 20 dager igjen er dette tråden jeg ser etter når jeg går inn her.

Synes det er spennende å følge med dere andre damer, når det begynner å skje noe -og de korte kommentarene om hvordan dagsformen deres er i dag.

Skrevet

Litt fint å se at det ikke bare er jeg som har lurt på dette. :) Jeg er klar over at det selvfølgelig er frivillig å delta i tråden, og derfor gjør jeg det heller ikke. Synes tiden går enda saktere når man teller ned sånn jeg(er forøvrig 5 dager over terminen nå). Men ser at det er mange som synes det er koselig, så da får dere vel bare telle. :)

Skrevet

Åååååååå jeg er sååååååååååå enig med deg :-)

Har irritert meg grønn over dette hver dag..... Skjønner ikke poenget hehe....

For å si det sånn så er det jo bare en dag mindre enn i går , og det gjelder hver dag hehe.....

deilig å endelig få sagt det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...