vagabond Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Noen som har det? Er 16 uker i dag. Har hatt blødninger for 10 dager siden (UL -> alt var bra men etter det har jeg oppdaget litt (rød)bruntaktig tynn utflod på dopapiret hver gang jeg tisser (som er ganske så ofte . Noe jeg bør sjekke?
Mille & lillegutt Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Jeg fikk plutselig masse brun utflod i trusa da jeg var mellom 7-8 uker på vei.. Ble veldig redd og fikk komme på tidlig UL. Alt stod bra til og har ikke hatt noe etter det.. Vet ikke hvorfor det kommer hver gang hos deg, men hvis det hadde vært meg ville jeg kanskje sjekket det opp.. Ikke at jeg har peiling, men ville kanskje sjekket det opp bare for å se om alt står bra til
ønsker nr 3!!! Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Det er det samme som jeg hadde opplevd fikk blødning og alt var bra på ul. Etter det fikk jeg brun utflod i ca 10 dager hver gang jeg går på do, stoppet ikke idet hele tatt. Det skjedde da jeg var ca 7+6 og nå er jeg nesten 15 uker og hørt hjertelyden for noen dager siden. Legen sa at det var pga blødning jeg fikk det var gammelt blod. Men dra til legen og hør hjertelyden. Jeg var redd i mange mange uker til jeg hørte hjertelyden for noen dager siden. Selv om den stoppet da jeg var ca 10 uker men ble fremdeles redd. Men alt var fint. lykke til
TillaMaria81 Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Jeg har hatt det fra uke 15. Er nå i uke 22 og alt er bra, så du kan sikkert ta det helt med ro:) Det kan komme av mange ting. Livmortappen er veldig ømfintlig så du kan få det etter alt fra hard mage til sex. Evt om du har en morkake som ligger langt nede er det også vanlig at det "lekker litt". Jeg har altså ikke det, men får det likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå