Noregsgard Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Viss gullet i magen blir jente tenkte jeg Ronja, Saga eller Enya Blir det gutt tenkte jeg Tristan, Ravn, eller Nathaniel Hva synes dere? Hvilket liker dere best?
Gjest Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Det peneste jeg er Ronja og det peneste guttenavnet Tristan Men Saga er også veldig fint da....
Gjest Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 ohoy.. her henger ikke fingrenen helt med i svingene.. det skulle såklart være "det peneste jentenavnet synes jeg er Ronja"
Noregsgard Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2010 Ganske enig, men fortsatt usikker Vanskelig det der med navn
Løvinna30 Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Ronja og Ravn. Tristian høres ut som en trist gutt :/
Canari Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Trodde ikke det var lov å bruke dyre eller fuglenavn lengre?
mammaløve Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Søstra mi heter Ronja, og det er ett av de finste navnene jeg vet Synes også Ravn er flott, men vet heller ikke om det er lov å bruke det lengre. Hørte at det ikke er lov å bruke Bjørn lengre...
iok med sønn <3 Skrevet 8. februar 2010 #8 Skrevet 8. februar 2010 Ronja var fint. Enya har jeg ikke hørt før, men jeg liker det Guttenavn var alle fine Ravn liker jeg kanskje best
Mille & lillegutt Skrevet 8. februar 2010 #9 Skrevet 8. februar 2010 Liker best Saga av jentenavnene dine. Ronja minner meg om en hund.. Enya liker jeg ikke.. Likte desverre ingen av guttenavnene dine.. Måtte jeg velge ville jeg valgt Ravn.
vindenn1 Skrevet 8. februar 2010 #10 Skrevet 8. februar 2010 Enya er jo en artist...synes det er litt poppis, litt lite solid på en måte.. Ronja er ...vet ikke, ser for meg en hund jeg... Saga er søtt, men minner meg om en romanfigur i Margit Sandemos verden... Men Saga er det peneste synes jeg. Tristan synes jeg også er litt pompøst, også litt sånn dameroman-aktig.. Ravn er jo ..øhh en fugl?
ma:) Skrevet 8. februar 2010 #13 Skrevet 8. februar 2010 Jeg liker best Ronja av disse navnene. Saga er også ganske fint. Guttenavnene du har foreslått liker jeg dessverre ikke noen av.
Granny Weatherwax Skrevet 8. februar 2010 #15 Skrevet 8. februar 2010 La meg gjette: Du har lest Sagaen om Isfolket mer enn et par ganger? :-) Siden 50 % av navnene du har foreslått kommer derfra..
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 8. februar 2010 #16 Skrevet 8. februar 2010 Kommer litt an på etternavnet, er opptatt av at det skal klinge bra med det jeg da MEN Ronja og Tristian synes jeg er finest. Min mann syntes at Enya og Nathaniel var finest
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 8. februar 2010 #17 Skrevet 8. februar 2010 Likte Enya, men ingen av guttenavnene
Schuppa og Linemor+junibaby Skrevet 9. februar 2010 #18 Skrevet 9. februar 2010 Hei Tror dette med dyrenavn er en myte. En veninne har en sønn som er 1,5 år som heter bjørn, og en annen har en 5 år gammel gutt som heter Ravn. Navnene er tradisjonsrike norske navn, og det blir for dumt om man ikke skulle kunne bruke de lengre synes jeg. Ravn og Ronja stemmer jeg på. Veldig fine!
ღMadame_mim ღ Skrevet 9. februar 2010 #19 Skrevet 9. februar 2010 Ronja Kunne jeg tenke meg å bruke dersom jeg får en datter til. Nydelig navn :-) Nathaniel synes jeg er et fint navn, men kanskje litt vel populært for tida?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå