dølajinta Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Noen som har det på samme måte. Plutselig i går la jeg merke til at jeg hadde fått mye mer utflod enn vanlig og den var liksom litt rødlig også (bitte små spor av blod). Det har vært det samme i natt, men ikke noe tegn til blod i dag tidlig. Har lest at slimproppen kan gå og at det da vises ved økt utflod. Eller er det bare vanlig med ekstremt mye utflod de siste ukene før termin? Hadde liksom litt mensmurringer i natt også og jeg sov veldig urolig. Kan jo hende det bare er fordi jeg ble veldig spent av alt sammen??? Eller er dette en form for modning? Selv er jeg født over 1 mnd for tidlig, så for tidlig fødsel for vesla vår også er ikke utenkelig. Skal til jordmor i morgen, så jeg tenkte jeg skulle høre med henne. Er bare gått å høre deres erfaringer også da ma. Ønsker dere lykke til videre
b77h Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Ja, det kan vel høres ut som sånn "tegningsblødning"(?) som man kan få før fødsel...uten at jeg er noen ekspert som førstegangs... Sikkert lurt å høre m jordmor, ja, eller ta en tlf til føden hvis det er lenge til termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå