Gå til innhold

Tyrkia med småbarn i juli? Noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom gjerne med erfaringer! Lurer på å bestille tur en av de første ukene i juli, men tenker litt på varmen i tyrkia i forhold til Hellas og Spania. Er det noen som har noen formeninger der? Er det for varmt for en 3 og 5 åring i Tyrkia midt på sommeren?

Takknemlig for all hjelp ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ojda.. der stod det en gammel termindato gitt.. her var det lenge siden jeg har vært inne.,, hehe...

Skrevet

Jeg tror ikke jeg ville ha reist til Tyrkia med småbarn i perioden 15.juni og ut august... Er så sinnsykt varmt at det blir ikke noe ålreit tror jeg.

Jeg var der med en 6 åring engang i slutten av juni og han koste seg ikke pga varmen.

Skrevet

Var der i fjor med en fireåring, og det var helt topp. Man er jo stort sett på stranden, og der vi var hadde de store seilduker over en en kjempeplatting ut over vannet, så det var nok av skygge.

Skrevet

Vi har vært i Tyrkia i juli med 3-åring og hadde 40 - 45 grader i skyggen hele den uka. Det var så varmt at vi hadde problemer med å kose oss. Svetten rant og jeg var hele tiden redd for å ikke få i gutten nok væske. Jeg ville tenkt meg om 2 ganger før jeg dro til Tyrkia på høysommeren med småbarn :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...