Gå til innhold

Er jeg en hormonbombe eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEI! :)

Etter jeg har kommet i det andre trimester har jeg merket radikale endringer angående hvor mye man tåler, før lunta sier pang :) I det siste har jeg merket at jeg kan bli så usannsynelig sinna/fortvila/lei meg/agressiv for bittesmå filleting, som for eksempel at samboeren min sier et skeivt ord. Jeg VET at tidligere hadde jeg ikke klikket på slike filleting som jeg gjør nå..

Jeg er en super happy og positiv peson stort sett hele tiden, men i det siste tåler jeg lite fra min samboer, og kan bli så sur som en sitron at jeg ikke vet hvilken fot jeg skal stå på! Jeg merker at det er tyngre å være på jobb om dagene (Har en krevende jobb med psykisk syke ungdom) , men der klarer jeg liksom å holde meg i skinnet, fordet om jeg tåler lite. Men på hjemmebane kan jeg som sagt bare KLIKKE!

Er dette graviditetshormoner??? Har aaaldri hatt det slik før.. Grunnen til at jeg spør er fordi når jenter prater om hormoner, refererer di til at de lett tar til tårene, blir rørt etc. Mens jeg blir så sinna :)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia:)

Jeg FØLER med deg!!

Har det akkurat slik selv... Helt uvant for meg og eksplodere slik...

igår ble jeg sinna for at typen min ikke har skrevet at han har dame eller noen ting om meg på sida si... Men han sa han måtte få skrive hva han ville og slikt... han er sjeldent innpå der men... Jeg som overdriver eller? hehe og analyserer alt han sier å tror det er negativt... må le litt av meg selv av og til, men hater å være slik:p

Jeg blir sinna og skriker jeg da så:P hehe

Skrevet

jah.. normalt..

blir lett sinna her men det går fort over.. heldivis

men har mye lettere til å ta til tårene da..

vi så på se opp i går.. nye disney filmen.. å når kona dør ( som ikke var forventet i det hele tatt) sto tåran i øyan me en gang.. hjelpes..

Skrevet

Heldigviiiis, går det fort over :) Svinger mellom høy romantikk til at man bare hisser seg skikkelig opp for ingenting! Puh, men sliitisomt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...