pip pip Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Hvis jeg tar etter mor, så har jeg litt over 1 uke igjen. Istedet for de 6 ukene igjen til termin. Har ikke på følelsen at fødselen snart er i gang. Men man kan jo lure litt. Hvor stor innvirkning har morsarven?? Syns hele svangerskapet har gått utrolig sakte, og nesten ønsket hun kom bittelitt tidlig (IKKE farlig tidlig) men nå håper jeg virkelig at hun ikke kommer om en uke Vil ha de 6 ukene.....hehe
SusyQ Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Det skal visst ikke ha noe å si. Legen min sa at om du skulle ha samme fødsel som mor så måtte du få barn med din far ;-) Min mor fikk meg 6 uker før tida, men jeg gikk til termin forrige gang selv for det.
fullfartheledagen-med en til! Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Hehe, lurte jeg også på! Mamma gikk nøyaktig en uke over med meg og begge mine brødre. Jeg fødte førstemann fire dager før termin. Så det blir spennende å se når andremann kommer!
tinus med jente06,gutt10 og?12 Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Jeg har lest at det ligger i genene til mor og far for når barnet kommer. Så da blir det en blanding av begge to. Barnet kommer uansett når det er klart for det. Jeg er selv veldig spent på hvilken dato veslemann velger å komme på. Har termin 19 februar og håper ikke jeg må gå helt ut i mars en gang... Forrige gang kom hun 2 dager over så det var ikke så lenge å vente. Håper på det samme denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå