Mamma`n til <3<3<3 Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Er fra før litt overvektig, har fett på magen og en del hud etter vektreduksjon....og er nå 15+0, men ingen antydning til mage? eneste jeg kan si er mage er at en bilring liksom kommer lenger og lenger ut selv om vekta mi står stille, faktisk gått ned 1 kg nå... er itillegg 1.84 lang, og har hørt at lange bærer babyen lenger inn enn korte? stemmer dette? Gleder meg til magen, men skal vel nyte det så lenge jeg kan også!!)
EleResa Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Jeg har også hørt at lange damer bærer babyen mer inn mot kroppen. Selv er jeg kort, og så ut som en ballong etterhvert med første. Nå, med andre, ser jeg ut som jeg er 5 mnd på vei selv om jeg faktisk bare er 13 uker. Det er håpløst å prøve å skjule det, og på jobb spør de ikke om jeg er gravid - men hvor lenge jeg blir før jeg skal ut i perm...
<3guttemamma<3 Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Heisann:) Jeg er også høy, 180, normalvektig og har ikke antydning til mage enda:) Er 14+1 i dag, så det er nok litt tidlig siden jeg er førstegangs:) Men den kommer nok om noen uker!
førstegang...1 Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Jeg er 15+0 i morgen men har fortsatt ikke mage jeg heller. Er 1,72 høy og passe tynn. På kvelden stikker den litt ut hvis jeg slapper av i magen, men kan fortsatt holde den inn hvis jeg prøver.
ma:) Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Jeg er 22 uker og det er bare to uker siden magen kom. Har litt ekstra på magen fra før av, så det skjuler det vel en stund.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Med gutten min så fikk jeg mage kjempe sent, å jeg ble heller ikke stor i det hele tatt. Jeg bar han langsmed ryggen, siden jeg har så lang rygg, så mesteparten bar jeg liksom "inni" meg:) Jeg er 167 og slank. Jeg var veldig takknemmelig for dette utover i svangerskapet, da jeg aldri kjente at det ble spesielt "tungt" ! MEN nå andre gangen, virker det som jeg bærer barnet langt ut, da jeg ser ut som om jeg er 25 uker på vei, når jeg bare er 13+4 uker på vei! Så det er virkelig store forskjeller ute å går, fra hvert enkelt svangerskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå