Gå til innhold

Har vært på UL i dag og slik gikk det:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter:)

bare kort inpå for å oppdatere etter UL i dag: Fikk se en sprell levende liten baby med små armer og bein som slo og sparket rundt seg og det var bare så heeeeerliiiiiiiig:))))))))

Ble satt til 10+0 i dag så da stemmer det med mine egne beregninger igjen. Forrige gang mente jo gyn at jeg var 5 dager kortere enn jeg selv mente:)

Det var til og med utvendig ul så all den jobben jeg hadde med div hårfjerning i morges trengte jeg strengt tatt ikke (hi hi:)

sambo var med meg da og jeg måtte le litt for når jeg lå ¨på benken og gjorde meg klar så sier gyn "ja det er bra du står langs med veggen for når jeg ser trillinger her så mp du ikke gå i bakken" Sambo ble blek og jeg lo litt nervøst for hcg hos meg tilsvarte et normalt trilingsvangerskap... Så vi hadde jo tullet litt med det da. Men det var nå bare 1 der inne og 1 er superdupert det:)

Nå er jeg bare superlykkelig og så skal jeg tilbake om 2 uker for en siste ultralyd. Nå skal jeg ringe og bestille meg time hos JM:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med kjempegod nyhet! :) Er alltid deilig å se svart på hvitt at alt er i orden. Og pris deg lykkelig for at det ikke er trillinger, da hadde jeg daua i hvert fall!

Skrevet

Innom å sniker fra bli gravid.

Maddemor :) Gratulerer så masse, dette unner jeg deg virkelig. Mer enn du aner. Masse lykke til videre i svangerskapet og nyt den voksende magen :)

Stoor klem

Skrevet

Åhhh.. så bra Maddemor :D Gratulerer så mye!!!

Klem fra

Skrevet

HURRA! så bra Maddemor! :) he he.. må le.. ser for meg mannen din blek opp mot en vegg...;P

Her om dagen sa jeg til min at; er det noe du har lyst å gjøre før terten kommer? For da bør vi gjøre det mens vi enda har sjangsen til å være alene. Han ble helt blek stakkar. gikk plutselig opp for han at ingenting vil bli som det er nå. hva har vi gjort sa han, og vi som har det så bra nå! he he... så går det noen dager, vi forteller det til lillebroren min som er 3 år yngre, vi har to mye eldre søsken som har flere barn hver, og han sier. (etter alle gratulasjonene og gleden) så rart. livet er liksom over for brødrene mine og nå dere og! haha... nå har den stakkars kjæresten min blek og betenkt. men det er nå planlagt og han gleder seg, men det gikk plutselig opp for han at ting aldri vil bli som før..;P

Skrevet

Tusen takk jenter:) Er veldig veldig glad i dag og go-følelsen har ikke sviktet meg denne gangen!

Carina; du er vel en av de jeg virkelig unner en fast plass inne på trimestersidene nå....... Tenker ofte på deg og håper spiren snart sitter igjen:)

Bringerbærsnipp; hi hi, stakkars mannen din!!!! Dere har jo virkelig gnidd det inn hos han at nå blir det andre boller:) Men vet du hva; det kommer til å gå sååå fint!

Kjøp den boka "Verdens beste pappa" til han:) Den er kjempegøy og ikke minst en veldig god trøst til han nå som han sikkert er litt redd, eller skrekkblandet fryd er vel mer dekkende tenker jeg:)

Nå har jeg bestilt meg time til JM og skal dit om 3 uker:)

Åh som jeg gleder meg!

Skrevet

Takk for tipset! det skal jeg gjøre. :) Han gråt av glede da vi endelig fikk positiv test etter 1 år. men alt føles nok anderledes for gutta som ikke kjenner liver inne i seg. :)

Moro med jordmortime, kos deg masse fremover! :)

Skrevet

Hei igjen Maddemor :)

Svarte deg inne på tråden vår på Bli Gravid, men svarer deg gjerne her også; GRATTIS!!!!!!!!!! Har ventet spent på dette i dag og er kjempeglad på dine vegne!!!

Kos deg med minnene fra UL i dag, nyt svangerskapet, denne tiden er spesiell :) :) :)

Stoooooor gratulasjonsklem fra en som bare er på besøk fra Bli Gravid, hehe :)

Skrevet

tusen tusen takk:)

Jeg er så glad selv også at jeg har jo ikke helt bakkekontakt jeg nå altså:) Skal kose meg så godt jeg kan! Magen er der allerede og jeg har kvalme og BL og NYTER det!

Nå håper jeg at du snart kommer etter vennen:)

Bringebærsnipp: det er litt vanskelig for pappaen å sette seg helt inn i det, men vi får bra prøve å involvere de så godt vi kan og så tror jeg det er lurt å ikke forvente at de er like oppslukte av dette som vi er... Jeg kjøpte jo "verdens beste pappa" til sambo da vi vetnet nr 1 og en gang husker jeg at jeg sa at en venninne hadde kjent babyen min sparke. Så ble han stille og sa "hva sa du?" "babyen MIN?" jeg ble kjempeflau og så begynte han å le og le og sa at han hadde lest i boka si at det var vanlig at mammaen på denne tiden kalte babyen for "sin"...... phuh, ble berget av boka der gitt:)

Har aldri sagt det etterpå.....

Skrevet

Åhhhh, maddemor, nå ble jeg veldig glad altså!

Denne gangen kommer det til å gå kjempe fint for deg, noe du virkelig fortjener:-)

Jeg har nå vært på 3 UL hvor alle har sett bra ut. Siste var da jeg var 8+6 og da var spiren 24 mm. Det tilsvarer egentlig 9+3, men jeg tror de vokser i rykk og napp, så jeg holder på min egen termin foreløpig.

Skal på ny UL på torsdag og da er jeg 10+6 etter min egen beregning. Hvis alt ser bra ut da, skal jeg begynne å senke skuldrene mine;-)

Kos deg med gladnyhetene:-)

Skrevet

Gratulerer Maddemor!! Endelig går det din vei :) Det må være herlig å se sin lille spire ligge å sprelle:)

Lykke til videre i svangerskapet!

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye, Maddemor!!! Dette er helt fantastiske nyheter!

Jeg er vel 10+0 imorgen, så vi er nærme i termin! Jeg har bestilt privat UL 23.2, så det blir spennende! :)

Gleder meg til å følge deg videre!!!

Skrevet

Tusen takk jenter:)

Det varmer med alle lykkeønskninger!

Skrevet

Så gøy!! Jeg skal på ul om 3 uker, da er jeg ca 10-11 uker=)

Lykke til videre med den lille knotten=)

Skrevet

Gratulerer så masse : ) Må være kjempe å se nurket sprelle : ) Na har det endelig klaffet igjen for oss også, men er bare 5 +1 så klarer ikke å glede meg helt ennå, men krysser fingrene for at den lille spira klorer seg fast : ) Masse lykke til fremover og kos deg masse : )

Skrevet

Hei maddemor, lurer bare innom her jeg også... gratulerer så mye! Må være en utrolig deilig følelse å ha kommet så langt nå!!!

Kjekt å "følge med" på deg... og håper jeg klarer å dilte etter en gang i år....

klemmer fra meg

Skrevet

Tusen takk alle sammen:)

Håper dere ikke-gravide snart er gravide også! Det er fantastisk å endelig ha følelsen av at denne gangen går det bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...