ღ sommerspire ღ Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 http://www.barnimagen.com/index.php/content/view/slideshow_user/567193/offset/9 Er 16+3 i dag, så dette er en uke siden nå. Vokser og vokser. Er så morsomt:) Ha en super dag alle sammen og legg igjen link til bildene deres hvis dere har:)
Lykkeliten 2 Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Oi, så stor og fin mage Tar du bildene om kvelden? magen min forandrer seg mye fra morgen til kveld syns jeg.. Om morgenen ser jeg bare småfeit ut og om kvelden er den rundere. Er 14+3 i dag, så håper det vokser fort nå . Skal se om jeg får lagt ut bilde i kveld
ღ sommerspire ღ Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2010 Hei:) Nei, dette bildet er tatt på morningen mellom frokost og lunsj. Magen min blir også enda større utover dagen. Lurer på hva det kommer av? Ja, legg ut bilde:)
Lykkeliten 2 Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Såpass ja føler nesten at magen min er litt liten jeg da, men er jo forskjellig fra person til person. Den vokser nok utover dagen pga maten vi spiser og den fylles mer og mer opp
LilleBanan blir storebror Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Det er jo stor forskjell på om man er flergangs eller førstegangsfødende. Mener sommerspire her har sagt i tidligere tråder at hun har barn fra før.Da vil magemusklene gi fortere etter for den voksende livmoren dermed kommer magen fortere. Samme gjelder her også. Har kansje like stor mage som deg sommerspire men jeg er 21 uker (går i min 22 uke) Lykkeliten2 magen kommer fort nok... Jeg er glad jeg kan sove halvveis på magen enda!!
2010 Mammaen Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Fin mage :-) Ser at flergangsfødende får raskere mage ja. Jeg er i uke 27, men har ikke så stor mage som deg ;-) Koselig med stor mage da- så alle ser hva du venter på!
ღ sommerspire ღ Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. februar 2010 Ja, har 1 fra før og mista 4 i år, så magen min blir nok fort stor pga det:) Hadde håpet å bære litt mer innover mot ryggen pga bekkenet, men måtte begynne med krykker forrige uke. Sliter enormt med smertene. Så sånn sett ønsker jeg meg en liten gravidmage:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå