Gå til innhold

Hvor mange dager igjen Mandag 8 februar:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 11 dager igjen.

Men i natt har jeg ligget me mage og ryggsmerter hele natten.

Kan jo håpe på noe snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

12 dager:)

Gjest Mangebarnsmamma
Skrevet

52 dager... Føler meg så veldig gravid; verden har vært snever i lange tider allerede;)

Skrevet

Jeg er 5 dager på overtid....men føler i dag er dagen med stor D....

Skrevet

9 dager her også. 39+1! Herreguuuud, det er så spennende!

Skrevet

64dager igjen her...

Skrevet

79 laaaaange dager igjen!!!!

Skrevet

15 dager.. meget klar!

Skrevet

4...håper det skjer noe snart, er såååå klar !

Skrevet

Hælp! 13!!

Og jeg synes ikke det var lenge siden jeg skrev 70, og tenkte at det aldri kom til å bli min tur:o

Skrevet

13 på meg også!

Synes som deg Nemi -at det ikke er lenge siden jeg hadde så mange dager igjen at jeg ikke orket å skrive på disse nedtellingstrådene. Og nå er plutselig jeg blant de som har et par uker igjen... herlig:) -og til dere med mange dager igjen ----- det går faktisk ganske så fort

Skrevet

28 dager til ul termin.. Jordmortime kl 10:30 så er veldig spent på om hun har lagt seg godt til rette eller fortsatt ligger å vingler med hodet nedi der.. Lykke til b77.. Håper dagen er kommet ;)

Skrevet

15 dager igjen og har fått kjempe forkjølelse sammen med mann og sønn. Ikke akkurat så kult nå like før fødselen. Håper jeg blir frisk før fødslen iallefall

Skrevet

YYYYeeeeeeeyyyyyyy i dag er det akuratt 4uker til terminen assa 28dager.....har masse kynnere og nedpress,driver vel å gjør seg klart;-) Og jeg er SÅ klar til å få det unna!!!!

Skrevet

Jeg har 11 dager igjen. Har masse kynnere og en del mensmurring :o) håper ting kommer igang snart :o)

Skrevet

72 dager igjen til UL-termin 20.april,

71 dager til mens-termin 19.april.......

Har gått 8 og 9 dager over med de andre, så det blir vel nesten

mai hvis det går som de andre gangene....

Skrevet

12 dager!!!!

Har gått med en liten åpning i minst en uke allerede, masse kynnere og slimproppen gikk på lørdag.

Skikkelig mageknip i hele natt, men det var kanskje fordi jeg spiste for mye krydret potetgull i går kveld...he he:)

Jeg er klar som et egg!

Skrevet

4 dager igjen i dag....og jeg er veldig veldig klar for å få ut lillebror :)

Skrevet

14 dager til ul-termin, men menstermin i dag! Håper mensterminen er mest riktig, kan gjerne skje noe snart :)

Skrevet

24 dager igjen og synes tiden går veeeeldig fort nå.... Klarer ikke helt å forestille meg at jeg snart skal han en baby sammen med meg igjen... Gulp!!

Skrevet

63 dager igjen. Føles leeeenge, ugh, samtidig som det ikke er så innmari lenge siden det var godt over 100 dager igjen. Så ja, tiden går jo ;-) Lykke til dere heldiggriser med noen få dager igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...