MissAntrop Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 1 dag til termin og jenta vår er blitt syk. Våknet i dag med feber, hoster og sier hun har vondt i halsen. Nå kan babyen vente noen dager mens jeg krysser fingrene og satser på å ikke bli smittet.
lykkeligmor til to<3 Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Tror du kan føle deg trygg på å ikke bli smittet:O) innbiller meg at jeg har lest en plass at både ditt og babyen sitt immunforsvar er på topp nå)??? snuppa mi var syk fredag med samme symptomer, men jeg er like frisk og hun er også bra nå! lykke til og god bedring til jenta di:))
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Hiuff da! Typisk at det skal time akkurat rundt termin. Jeg sverger til antibac:) Tror nok ikke du blir smittet jeg heller, men ville uansett brukt antibac før matlaging og spising:) God bedring til jenta di:)
Gjest Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Håper du er mer heldig en meg. Sønnen min på 3 fikk feber forige uke og hoster mye enda,så fikk mann min det, så ble det min tur. Hoster noe veldig, som bronkit hoste og hodepine men ikke noe særlig feber. Nå har jeg 15 dager til termin, så jeg håper fødselen venter på seg nå. Vil helst være så opplagt som mulig. Håper ikke du blir syk iallefall. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå