Lykkelig med Maiken Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Ja no har eg kun 3 mnd igjen før fødsel å magen har vokse veldi den siste mnd, før det har eg vært ganske lita.. Egentli ikke blitt sånn kjæmpe svær no heller, men merke godt den lille. På ultralyd såg dem jenta så vanskelig å ikke handle inn rosa:-) Har kjøpt masse av de store tingan, litt nytt og nka brukt og arva.. Trur av store ting har vi kun bilstol igjen og den skal vi prøve å få kjøpt brukt. Vil jo helst ha Maxi cosi m/base. Korsn e formen jente??? Første trimester spydde eg å fikk ikke i meg mat, etter det har formen vært veldi bra.. LItt plaga me ryggen og stive muskla, men e begynt hos fysio som hjelpe.. Trene å jobbe så har det fint:-)
Ladybug~N&E Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 velkommen inn;) har vært her selv en uke allerede. tida fløy fort de første 28 ukene men jeg må si at denne uka har gått noe sent gitt. håper det går fortere igjen!!! gleder meg som en liten jentunge til å få se lille jenta vår;) formen her er veldig fin. litt bekkenløsning har jeg fått men er enda ikke så ille at jeg ikke kan fungere som vanlig. kjenner det ekstra godt etter en lang dag på jobb. men slikt får man tåle. håper den fine formen din førtsetter. jeg hadde det knall i 9mnd sist jeg var gravid og en drømmefødsel og satser på det samme denne gangen;) (er lov å håpe!!)
MadameMimm Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 hei førstespirenibox! gratulerer med kun tre mnd igjen! bare av ren nysgjerrighet, er du tilfeldigvis helgelening? Nærmere bestemt fra mo, kanskje (-:
Lykkelig med Maiken Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2010 Eg e nok i fra Senja og bor i Tromsø:-)
MadameMimm Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Ok, bommet ganske mye, med andre ord (-:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå