Gå til innhold

Her har dere RIETELLER :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha - tusen takk :-)

våknet for en time-halvtime siden og tror kanskje jeg trenger en sånn...Veldig usikker, men får se hvordan ting utvikler seg....

Skal sjekke den ut - hadde lagt en svensk utgave som bokmerke, men får den ikke til å fungere....

Skrevet

Jeg må bare enda en gang si 1000 takk :-) den rietelleren er genial! og superenkel. Og du la ut linken akkurat når jeg trengte den.

Nå er det 4-5 min mellom hver, men varer bare 30 sek.... blir spennende dette her ;-)

Skrevet

oioi!! ser det er flere som muligens er igang her idag:)))) masse lykke til b77h!!!!

Skrevet

Tusen takk :-)

Er du også i gang m rieteller??

Skrevet

nei, ikke jeg:) men ser det er et annet innlegg her med ei som tror hun er igang:))

jeg har termin om 12 dager, og synes fortsatt det er like uvirkelig at det kan sette igang når som helst! hehe, enda det er nr 2... gikk 6 dager over da, så tør ikke begynne å "vente" før etter termindatoen. Det var 6 laaaaange dager sist git...

men har ikke noe imot det om han bestemmer seg for at han vil komme snart da:O) i mellomtiden syns jeg det er kjempespennende å leve litt gjennom dere som kommer igang etterhvert her fram til det blir min tur:O) Må få høre hvordan det går utover dagen da! Er heeeeelt sikker på at du får en fin fødselsopplevelse, min forrige tok 5 timer og ingen sting!

stoooor klem

Skrevet

hihihi!!!! sååååå observant på morgenkvisten her ser jeg... Det var jo du som hadde det andre innlegget;)))

Skrevet

ååå, takk for oppmuntrende innlegg :-)

Aner jo ikke hva jeg har i vente, hehe, men det er spennende at noe er på gang. Og helt uvirkelig også....

SKal nok oppdatere - deilig å ha noen å snakke m her inne :-) nå drar mannen på jobb!

Skrevet

hehe...jo, men også flower power ser jeg...

Skrevet

uff!! jeg er så innmari trøtt for tiden at jeg ser dobbelt og ikke klarer å dra sammenhenger før laaangt utpå dagen;)))) flower power var det jo også:D sorry!!! rart det der med at kroppen fobereder seg på at lillegutt skal komme og at det blir mindre søvn, skikkelig lei av å sove to timer, ligge våken en og en halv og så sove to timer osv...

Om det kan være noen trøst angående fødsel kan jeg iallfall si at jeg ikke gruer meg i det hele tatt, selv om det er nr 2:))) selvfølgelig gjør det skikkelig vondt, men merkelig nok på en fin måte når du vet at verdens beste resultat venter!!! Husker så godt da jeg fikk tulla mi på magen, verdens vakreste!! Tror det må være den ultimate "rusen":))) åååååååååååååh!!! nå ble jeg litt fødesjuk allikevel her:O) gleder meg!!!

Krysser fingre og tær for deg:))

Skrevet

Oj, den var veldig bra! Og superenkel;D Takk!

Sist gang satt jeg med penn og papir og stoppeklokke på mobilen.. Ikke akkurat enkelt og det gjorde ikke saken bedre at jeg fra før var super stressa og i småsjokk over at fødselen var i gang. Så tok meg nærmere 45 min å forstå at riene faktisk kom med 3 min mellomrom.

Har bokmerket denne rietelleren- nå kan bare fødselen begynne! (Vel, ikke riktig enda men... )

;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...