mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Flere som sliter med det? Våknet med et hyl i stad fordi jeg ble overfalt av en innbruddstyv, når jeg sovnet igjen blir jeg søren meg tatt som gissel og må føde alene i en skitten leilighet, og tredje gang blir jeg faktisk drept! Så nå har jeg stått opp. Gidder ikke mer nå!
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Ha ha! Tøff natt for deg i dag! Skjønner godt du står opp etter en "sånn behandling". Drømte mye tidligere, men det har gitt seg nå heldigvis. Nå er det bare om å gjøre å finne rette sovestilling så kroppen klarer å sove en stund. Gikk ikke så greit i natt..... (sovnet kl ett)
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2010 Ja, ikke sant. Angsten for å bli mamma som tar overhånd her kanskje? Trodde virkelig jeg skulle få sove godt i natt... ikke sov jeg på dagen, drakk ikke kaffe etter seks, og drakk nesten ingenting annet heller. Gikk og la meg innen rimelig tid, leste litt på sengen så jeg ble trøtt, og fikk faktisk sove hele tre timer før jeg våknet første gang da, så det var ikke så ille. Huff, at en ikke skal få sove ordentlig ut nå som man kan det! Tror jo ikke akkurat det blir så mye søvn etter mini kommer!
b77h Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Uff, slitsomt med stressende drømmer! Jeg har egentlig drømt lite (som jeg husker) dette svangerskapet - men det har tatt seg veldig opp de siste ukene. Sikkert sammenheng m at jeg må opp på do oftere også...og våkner og husker drømmene bedre. Men forferdelig m mareritt! I natt har jeg sovet fra ca 12 til halv fem-fem, men opp et par ganger. Og siste gangen, etter jeg hadde lagt meg kom en kynner som kjentes veldig annerledes ut enn de pleier...m sterkt "tak" ala menssmerter fremme, nede i magen. Og varte lenger. Lå og kjente på 3-4 sånne, før jeg sto opp... Hva kan dette være mon tro... ;-)
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2010 Hmmm.... ja, hva kan det være? Når har du termin? Går bare og venter på å våkne av noe annet enn tissetrang jeg... Håndduken ligger klar ved siden av senga om det skulle være vannet... Jeg har ikke hatt noen kynnere under hele svangerskapet-kun når jeg gikk, men dt har gitt seg for noen mnd siden... så med en gang jeg kjenner noe så tror jeg det bar MÅ være rier! Så gøy om det blir fødsel på deg snart! Lurte på om jeg skal gå og prøve å få litt mer søvn på øynene nå. Har sett litt på tv, og pulsen har senket seg litt (og litt mat i magen hjelper alltid) Bare dumt at naboen har stått opp nå og driver og bråker :S
b77h Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Hei igjen :-) Jeg er faktisk 5 dager på overtid, hehe...så det er jo absolutt ikke utenkelig at det er rier da... Ikke noe vann som har gått, men takene i magen kommer med mel 5 og 7 minutter nå - og varer mel 20 og 40 sek.... Tenker at jeg kanskje burde komme meg i dusjen. Og få litt mat i magen. Men føler meg litt småkvalm og frysen. sov godt om du er på vei i seng igjen :-)
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. februar 2010 Åååå.. så gøy! Da skjer det vel noe snart! *misunnelig* Prøvde å sove, men det gkk ikke... for mye å tenke på, og å ligge å irritere seg over! Si i fra om det skjer noe da! Spennende!
b77h Skrevet 8. februar 2010 #8 Skrevet 8. februar 2010 Phu! Ja, ganske uvirkelig at det sannsynligvis er noe på gang... Snakket nettopp m føden, og fikk beskjed om å holde meg hjemme til de varer over 1 min og m jevne mellomrom. Og blir "vondere". De siste nå har kommet hver 4-6 min, men varer ca 30 sek. Og det har vart noen timer... Skulle spise godt, slappe av, ta en dusj og kose meg m en film ;-)
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 8. februar 2010 Åååå.... Jippi! Da er du godt på vei da! Tenk, høyst sannsynlig får du treffe lille babyen i løpet av denne dagen! Håper det snart en min tur også! Du må ha masse, masse lykke til! Og oppdater da, for dette er spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå