choe Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Jeg er 12+2 uker i dag og lurer på noen har svar til meg... Har helt siden starten på svangerskapet vært plaget med svært hyppige toalettbesøk.. Drikker jeg et glass med juice eller vann må jeg på do minst 2 ganger den neste timen. Blir SKIKKELIG tissatrengt men allikevel er det så lite urin som kommer. Ca 100ml (et halvt tissebeger).. Syns å huske at når jeg jobbet på sykehus tømte jeg tisseflasker med 8-900 ml, så syns det er så merkelig.. Kvier meg skikkelig for å drikke, så istedet blir jeg skikkeli uttørket noe som hverken er bra for meg eller den lille.. Har ikke UVI, da jeg ikke har noe utslag på urinstix..Ikke gjør det vondt heller. Legen sier det ikke skal være noe spes, men jeg engster meg fordet... Så hva er deres erfaringer?? Håper virkelig noen kan berolige meg.. Bare for å få det sagt, er ikke bebisn jeg uroer meg for, bare om det skulle være noe annet galt..
johine gravid med Tvillinger! Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Hei! det er helt normalt du skal ikke vere bekymret du skal huske at liv moren tar plass så det går utover at vi skal tisse hele tiden, jeg har et tips til deg som jeg fikk fra legen drikk masse høres mreklig ut men det hjelper :=) og det er veldig viktig at man er flink til å drikke elelrs blir man jo dehydret drik mye vann eller eple jus driker jeg masse av Carine.
Leona77 Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Jeg begynte å bli veldig tissatrengt i perioder fra uke 16, var sikker på at det var UVI, men det var det ikke. Etterhvert som magen ble større fant jeg ut at det var kynnere. Jeg må skikkelig tisse når jeg får de, og det er ofte, så blæra må være tom hele tiden for at det ikke skal være ubehagelig.
iok med sønn <3 Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Jeg å tisser hele tia!!! Spesielt når jeg skal legge meg, må jeg opp på do minst 10 ganger før jeg sovner. Det er svært forskjellig på hvor mye det er hver gang, men jeg er overraska over hvor mye som faktisk må ut! Jeg drikker jo mer enn jeg pleier nå, for jeg er så tørst hele tiden! Men dette do besøket kunne jo ha fordelt seg litt bedre da! Tar nemlig laaaaang tid før jeg sovner.... ZZZzzzz Det er vel noe som ligger å presser på den derre blæra kanskje? Regner med at det går over om ikke så lenge, åsså kommer det vel tilbake når babyen begynner å presse på blæra jaja..
choe Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2010 Så godt å høre at det er flere som opplever det samme!! Får vel roe ned litt da! Og skal forsøke å drikke mer allikevel slik som du over her sier! Får satse på at de blir bedre så snart livmoren kommer opp fra bekkenet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå