Symbio Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Har merket at min mektige utflod som jeg har hatt igjennom svangerskapet, er blitt borte for et par dager siden. Er 32+1 i dag. Dette er egentlig ikke noe jeg bekymrer meg over, heller mer undrer over. Har en teori, om at hodet til babyen kanskje har festet seg , og derfor "stenger" kanalen... Men er det kanskje noen andre som Vet hva dette kan bety?
ღMadame_mim ღ Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Det har jeg å lagt merke til!!! Jeg har brukt innlegg pga mye utflod helt siden uke 20, men nå de siste dagene har jeg hatt null utflod!! Jeg er 37+1 :-)
Symbio Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2010 Så da er det ikke bare meg. hva kan det være mon tro?
Carina01 Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Ja, da er vi flere. Ingen som har noe svar på dette da ?
b77h Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Jeg er 5 dager over termin nå, og har hatt mye mindre utflod de siste 2-3 ukene, enn tidligere i svangerskapet. Kanskje det er helt vanlig??
Symbio Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2010 Ja, det kan se slik ut. Nesten kjedelig da hadde håpet at det var et tegn på noe, hehe..
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Samme hær, min Utflod har forandret seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå