Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Skal søke bh for datteren min og lurer på hvilke jeg skal søke?Bor rett ved villa paradiso og apoteket i markveien så vil jo gjerne ha kortest mulig vei,men det er vel viktigere med
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 sånn går det når man har dårlig tid å lagrer for fort. Men det er viktigere med en bh som er bra!Noen som har noen "anbefalinger"
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Da ville jeg søkt Grünerhagen, ligger mellom postkontoret og studentsiloen. Har ikke barn der selv, men har venner som har og har hatt. De er/har vært veldig fornøyd. Stabil og veldrevet er mitt inntrykk. Og nærme, for din del :-) Ellers går Bellevue gård for å være veldig bra, men et stykke unna, v Tøyenbadet. Rodeløkka har jeg og hørt mye pent om, men de er i midlertidige lokaler og blir mye større når de flytter tilbake. Av de private hører jeg mange er fornøyde med Seilduken, i seilduksgata. Sjokoladefabrikken tror jeg og har kommet seg veldig, litt kaotisk i starten men ok nå. Vi er fornøyd med Sofienbergparken, selv om den er gammel og litt sliten materielt sett. Full pedagogdekning og mange menn ansatt. Har hatt barn i nye Barnas hus, og jeg synes det ble for stort. Enorm basebarnehage med en del gjennomtrekk av både barn og ansatte. Sånn, håper det var til hjelp :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå