Gå til innhold

Vær så snille og hjelp meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg, HI?

Dytter denne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anmeld dette så fort som mulig. Det kan være vitner på festen som vet hvem dette var og man skal ikke la noen slippe unna med voldtekt! Det vil antagelig hjelpe på din tilheling etterpå å vite at noen blir straffet for dette. Du kan kontakte dixi.no for råd, og med fare for å bli skutt; hadde jeg vært gravid etter en voldtekt ville jeg nok ikke ha bært fram barnet. Ingen kan fortelle deg med sikkerhet hvem som er faren før etter fødselen, når barnet kan dnstestes og jeg ville nok ha blitt gal under graviditeten.

Om du lar være å anmelde så er ikke hendelsen noe mindre virkelig av at du forsøker å skyve dette inn i glemselen. Tvert imot kan det gjøre at du får en sterkere og svært dårlig reaksjon senere.

Du vet hva som er rett, og om du betror deg til noen som kan støtte deg irl trenger du ikke å være så fryktelig sterk for å klare å anmelde. Lykke til, uansett hva du velger.

Skrevet

Hvis du 17:18 klarer å være så klinisk og korrekt etter en voldtekt så er det flott for deg. For de fleste voldtatte er realiteten en annen. De forteller ofte at de ikke vil annet enn å dusje og forsøke å glemme det. Mange klandrer seg selv. De fleste er redde for at ingen vil tro på de. Det må være fryktelig ekkelt, og det å da i tillegg få beskjed fra kvinner som aldri har opplevd dette at "man gjør sånn og sånn" og anklager om at det ikke er sant at de er voldtatte må være grusomt. Selv om du, eller andre her, tviler på at dette har skjedd så vet dere jo at det er en mulighet og man har vel ikke lyst til å bidra til at noen som har det så jævlig skal ha det værre?

Skrevet

Hun vil jo ikke anmelde. Hun var kanskje med på det, uten å vite det.

HI, var du dritings? Vær ærlig. I såfall vet du ikke helt sikkert om du sa ja til sex eller ikke med denne mannen.

Skrevet

For en grusom ting å skrive! Prøver du å gjøre ting enda verre for henne? Hvis hun hadde sagt ja, hadde han vel ikke løpt ut da hun våknet?

Skam deg, du som skrev dette!

Skrevet

Jeg dytter på denne, Tenker på deg, HI

Skrevet

Hvordan vet du at det ikke var samboeren din når du ikke så hvem det var? Virker jo mest sannsynnlig...

Skrevet

Hvorfor mener flere at det er mest sannsynlig? Lever folk flest i forhold der mannen bare tar for seg mens hun sover, eller?

Skrevet

Dytter denne. Lurer på hvordan det går med HI

Skrevet

Hvis du er her inne, fortell hvordan det går med deg.

Skrevet

Jeg håper HI har fått noen å snakke med. Jeg har opplevd noe liknende, men ble gudskjelov ikke gravid. Sender deg varme klemmer.

Skrevet

Er du her inne, HI? Vær så snill og fortell hvordan det går med deg.

Skrevet

HUFF DA. Jeg har ikke lest alle svarene dine.

Jeg er i samme båt som deg, gravid, men usikker på hvem faren er.

Du kan reise til Sverige og ta fostervannstest eller noe, til 10000,-

MEN VÆR OBS, det kan være en risiko for barnet ditt.

De tar DNA test retter etter at barnet er født, men får raskt svar, Håper jeg. :-)

Lykke til.

Skrevet

Helt enig med 2 små og en undulat her. Du er kommet i en veldig uheldig situasjon. Og det er nok på tide å ta den vanskelige samtalen med barnefaren. Det å bli mor kan i og for seg by på mange utfordringer på forholdet dere imellom, og det er viktig og ha en sterk grunnmur i forholdet. Du får kanskje en ny mulighet til å teste kjærligheten imellom dere. Han kjenner Deg best, og det er opp til han/Dere å vurdere situasjonen. Livet kan være smertefull og brutalt når det kommer til oppgjørets time, men se det heller som en gave og en mulighet til å starte på nytt og ta lærdom. Går forholdet i vasken, ja da er det ikke meningen at det skal være dere to. Hva babyen angår, er Din privatsak, og lytt til Din indre magefølelse.

Skulle ønske at det ikke var så mange fordømmende mennesker her inne.Vi kommer alle i situasjoner før eller siden som går på "en smell" Og hvis da en stakkars sjel roper om hjelp, så er det om å få hjelp, ikke påminnelse om hvor dum man har vert. Ord til ettertanke alle sammen!

Lykke til min venn :)

Skrevet

...Jeg orket ikke å lese alle innleggene- håper derfor ikke jeg skriver noe som har blitt skrevet før...

Det er vel litt usannsynlig at en anonym kvinne skulle føle for å lyve til en hel haug med anonyme kvinner om hvorvidt hun har blitt voldtatt?? Hva for slags motiv skulle hun hatt for å gjøre dét?

Jeg tror at dersom hun frivillig hadde vært utro, så hadde hun opplyst om det i det første innlegget og utelatt informasjonen om at hun og mannen hennes prøvde å bli gravide. Eventuelt hadde hun kanskje sagt at hun var singel, men pulte på to kamerater samtidig(?).

Poenget mitt er egentlig: hvorfor hun/du er gravid er knekkende likgyldig. Mer interessant er det å hjelpe henne/deg med å finne ut hvem som er far og hva slags alternativer man står ovenfor.

Jeg syns du skal undersøke om du kan ta farskapstest under graviditeten. Snakk med samboeren din om det- løgner har en tendens til å vokse ut av proposjoner ;) Masse lykke til.

Skrevet

Hvorfor er det så grusomt? Hvis hun ikke vet hva som skjedde, hvordan kan hun vite at hun ikke var med på det?

Jeg bare spør.

Sannheten kan være grusom nok, den.

Skrevet

Folk flest har sagt:

ANMELD DET!

SI DET TIL SAMBOEREN DIN!

Vil hun ikke det, er det hennes sak. Men da har vi sagt vår mening.

Hun spurte, vi svarte.

Noen ganger får vi ikke de svarene vi vil ha her inne. Men da kan vi la være å spørre, hvis vi ikke tør å få svar fra 100 forskjellige kvinnfolk.

Skrevet

14:16, hvor lenge har du vært her? Her inne har folk løyet på seg døden til sine egne unger!

Kvinner her inne kan være ganske gale.

Skrevet

Eh... Har hun sagt at hun ikke tåler svarene, da? Hun har vel kanskje annet å tenke på enn å henge på dib akkurat nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...