Gå til innhold

6+2 eller 10+2??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei,

noen som har opplevd å fått mensen etter å ha blitt gravid?

 

i Desember var jeg sikker på at jeg var gravid da jeg opplevde å få svært ømme bryster. 17. des tok jeg test og den var negativ (det har også skjedd meg tidligere at testen har vist negativt selv om jeg var gravid) så fikk jeg mensen dagen etterpå men den var ikke som normalt. Dvs varte bare 1 dag ca.

 

I januar fortsatte brystene å være ømme og nå uteble også mensen. Testen var nå positiv :) Har tatt utgangspunkt i å regne fra siste mens, men kan det være tilfelle at det har skjedd tidligere at jeg kanskje er 10+2 nå ? kanskje jeg burde få en tidlig ultralyd??

 

blir veldig glad for svar og tanker om hva jeg burde gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden "mensen" varte bare 1 dag, og ikke var som normalt ville jeg definitivt ha fått sjekket om du kan ha vært gravid allerede da. Det kan jo ha vært festeblødning du hadde da. Eller noe helt annet :o)

1 dag høres i hvert fall ikke ut som mensen uansett.

 

Har selv testet negativ når jeg har visst at jeg var gravid, og så testet positiv senere.

4 uker er jo en vesentlig forskjell ift termin, så en bør få vite hva som er. Men jeg vet ikke om de gir en tidlig UL for det eller om de venter til den ordinære og ser an da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...