Musefusa ☆ Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Jeg har nå hatt flere forsøk uten at egget har vært i nærheten av å feste seg, men ingen forandringer har blitt gjort underveis. Er det noen av dere som har hatt mange negative forsøk. Jeg mener hvor egget ikke har festet seg engang? Har kjempefine egg så problemet kommer etter at de har blitt satt inn.
ALIICE Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Har hatt to negative forsøk. 1. Ti egg ut, kun et befruktet og tilbakeført. 2. 5 egg ut, alle modne. ICSI ble gjort på alle. 3 egg ble befruktet og to begynte å dele seg. Fikk satt inn et 6-delt egg og et 4-delt, flotte egg begge to. Men alikevel negativt. Har et barn på 4 år som er laget på naturlig måte, hvorfor vi ikke får det til nå vet ingen:( Vi har vært prøvere i 2 år nå.
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 - 1 avbrutt IVF-forsøk (ingen egg befruktet) - 4 neg. ICSI-forsøk - 1 pos. ICSI-forsøk, men SA 5+5 - 1 pos. ICSI-forsøk, termin til St. Hans :-)
Drømmehagen Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Har tilsammen hatt 13 forsøk, 10IVF og 3 frys. På 11 av disse forsøkene har det ikke skjedd noen ting.
Pia76.. Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Jeg har hatt 5 innsettinger av egg. Første ferskforsøk---Gravid, men mistet Etterpå prøvd 3 ganger med fryseegg---alle negative No ruger på nytt ferskegg........håååååååper på positivt
MK73 Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 1. IVF: negativt 2. ICSI: negativt 1.frys: negativt 3. ICSI: negativt 4. IVF/ICSI: positivt, men MA 9 uker og SA 12 uker 5. IVF/ICSI: positivt, men MA 9 uker 6. IVF: negativt 7. IVF/ICSI: testdato 19.02....
@Desea Skrevet 7. februar 2010 #7 Skrevet 7. februar 2010 2006: 2 AID Negativ 2007: 1 AID Negativ, 2 IVF Negativ (6 ut, 1 insatt, 0 frys + 6 ut, 0 befruktet) 2008: 1 ED Positiv, eneggede tvillinger født 2009, alvorlige komplikasjoner med tv2 og mistet denne 10t etter ks. 2010: 3 ED, 1 Negativ, 1 Avbrutt, 1 Positiv - termin oktober :-)
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 8. februar 2010 #8 Skrevet 8. februar 2010 Hei Musefusa Hvilken medisin er du satt på da? Jeg er ikke i samme situasjon, for jeg har blitt gravid hver gang, men mister i SA/MA. Men - jeg får jo utrolig mye medisiner for at egget skal feste seg, og for at det skal forbli festet nå etterpå... Denne gang gikk jeg på pregnyl som hcg-støtte, lave doser (2500ie hver 4. dag) i festefasen. (Innsettdag + 4 dager etter). Forrige gang Crinone fra uttak - 7+4(MA) Jeg drikker noe som heter Berberis Vulgaris Fructus D4, kjøpt i helsekost i Danmark. Også kjent som babyklister - skal gjøre forholdene i livmor optimale. 10 dråper i et glass vann 3xdaglig. Jeg går på Klexane blodfortynnende sprøyter. Dette mest mtp abortene - dersom blodet mitt er for tykt vil ikke fosteret få nok næring gjennom de hårfine blodårene. Jeg bruker nå Cyclogest 3xdaglig. Har valgt å gå over til dette selv istedet for Crinone, da Cyclogest avgir mer progesteron. Begynte på dette denne gang etter positiv blodprøve. Ikke nødvendig å bruke parallelt med Pregnylen. Jeg skal nok gå på progesteronstøtte fram til uke 10-12 også dette pga habituell abort. Jeg får satt en sprøyte med Depo Medrol intramuskulært hver 4. uke. Dette er kortison og settes fordi det er mistanke om at kroppen min har overaktivt immunforsvar. Jeg er allergiker og astmatiker og det mistenkes at kroppen min angriper et foster som et allergen...Så dette setter rett og slett immunforsvaret noe tilbake. I tillegg er det veldig greit for meg i forhold til astmaen - blir bedre og trenger ikke så mye medisiner utenom. Håper du har fått noen tips iallefall fra mitt svar, selv om jeg ikke akkurat er i den gruppen du søkte etter... Men - det er viktig at du står på og krever at legene prøver ut nye ting på deg - kanskje bare en liten forandring som skal til og vips sitter babyen Ønsker deg masse lykke til!!!!
Eskimo-07,eskimo mai-10 Skrevet 8. februar 2010 #9 Skrevet 8. februar 2010 Vi har hatt 1 ICSI i jan -06. Da fikk vi ut 16 egg, 7 befrukta. 1 egg inn og 6 på frys. 2 avbrutte frys og 3 gjennomførte frys senere ble vi gravide og fikk en jente i des-07. Etter 2 avbrutte frys og 3 gjennomførte frys ble vi gravide en gang til og venter nå en liten mai-baby. Alle eggene våre har vært helt topp kvalitet, delt seg perfekt og ikke vært kluss under tilbakeføring. Så forholdene skulle være perfekte hver gang etter det legene sa i alle fall. Selv om vi er så heldige å ha en jente og en liten baby på vei har veien vært lang. Men jeg vil si: resultatet av kampene, tårene, de avbrutte og negative forsøkene er fantastisk Vi har vurdert å gi opp flere ganger. Når alt ser negativt ut. Når kroppen ikke responderer på medisinene, eller er i ulage så forsøk må utsettes eller avbrytes. Når alle rundt oss får baby og ikke vi....... Men er glad for at legene har oppmuntret og gitt oss pågangsmot. Og for ønskebarntreffene jeg var på som gjorde at jeg så vi ikke var alene. Ønsker alle som kjemper i kampen nå lykke til. Håper dere klarer holde motet oppe så lenge dere må!
Astra71 - tvillingmor Skrevet 8. februar 2010 #10 Skrevet 8. februar 2010 Vi har hatt 5 negative forsøk, 1 avbrutt forsøk og 1 SA. Hadde 8. og siste forsøk i høst, og jeg er nå gravid med tvillinger :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå