Gå til innhold

Smerter i underlivet

Anniq 83  ♥Samuel 31.03.10♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter.

Jeg er 33+3 og har kraftige smerter i underlivet ved eggstokkene for det meste. Kraftigst på den Venstre siden min fra meg. Smertene er litt i rykk og napp og kommer uansett om jeg ligger behagelig. Reiser jeg meg får jeg vonde kynnere. Noen som har noe erfaringer på hva dette kan være? Er hjemme alene å blir litt redd når det er på sitt værste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Skrevet

Det kan være livmoren som strekker seg. 'Det gjør vondt.

Skrevet

Ok. Synes bare det er litt rart at det skal gjøre så vondt så lenge. Strekker jeg ut kroppen så blir det enda værre. Står jeg oppreist blir magen kjempe stram og smertefull. Ingen andre som har eller har hatt det slik?

Skrevet

jeg aner ikke hva det kan være, men kan du ikke prøve å ta tiden på smertene dine..? er de kanskje regelmessige?

Skrevet

Jeg har også skikkelige smerter helt nederst i magen, men på høyre side. Har hatt det i noen dager, men ble skikkelig vondt på lørdag, og har ikke blitt bedre. Det er skikkelig vondt å bevege seg. Kjenner jeg pga smertene har litt problemer med å flytte/gå skikkelig på høyre fot. Det resulterer i kynnere hver gang de kommer.

Finner ikke ut hva som gjør det, så skal ta det opp med legen på torsdag. Jeg er 35+5. Håper på ett fornuftig svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...