pruprrup Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Gravid i uke 17 og sliter allerede nå med tungpustethet (selv når jeg sitter). Føler jeg ikke får nok luft. Kan ikke huske det var slik med den første....
fisken76 Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Ta kontakt med legen og sjekk jernstatusen din. Lave jernlagre kan før til kortpusthet.
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Har akkurat det samme, har gjort meg veldig urolig og ganske redd. For min del kommer det oftest om kvelden når jeg sitter på sofa, eller når jeg ligger i senga. Våkner om natta fordi jeg føler at jeg ikke får nok luft.
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Glemte å si at jeg er 18+3.
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Jeg har det slik jeg og, + at jeg har astma. Blir sliten av å spise tilogmed. 17 uker idag.
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 Jeg har det slik jeg og, + at jeg har astma. Blir sliten av å spise tilogmed. 17 uker idag.
NormaJean Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 nå er jeg 27 uker, men dette problemet kjenner jeg;) har vært anpusten i maaange uker nå. Kan sitte i sofaen og bare føles som om jeg har løpt opp noen trapper..... Var sånn forrige gang også. Da var jeg med i ett forskningsprosjekt og hun eksperten der sa at dette var ganske vanlig fordi blodvolumet øker, presset mot arteriene øker og det er andre fysiologiske forandringer i kroppen vår. Hjertet jobber hardere, derfor vi også kan oppleve hjerteklapp feks. Så har slått meg til ro med det;) men ganske irriterende da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå