Gå til innhold

Modningsakupunktur vs. fotsoneterapi???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter barn nummer fire og har egentlig masse god erfaring.. Men ingen ting som får fødsel i gang.. Jeg har gått over tiden alltid, og måtte igang settes første og tredje gang..:-(og det vil jeg ikke denne gang

Sist gikk jeg til fotsoneterapi, og følte nok at det hjalp, sjøl om hu ikke fikk fødsel i gang... Fødselen gikk bare veldig mye lettere..

Nå har jeg bestilt tid til modningsakupunktur i morgen. Har termin om 18 dager. Og så lurer jeg på om jeg skal gå til fotsone i tillegg....

Noen som har synspunkter????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått til både fotsone og akupunktur hele svangerskapet - for å legge forholdene best til rette.

Men de siste ukene nå har jeg kun gått til akupunktur. Har vært modnings-a. 2 ganger i uken. Og regner med det er igangsettings-a. i morgen, siden jeg da er 5 dager på overtid...

Men fikk vite at igangsettings-a. har liten effekt hvis det ikke er noe som helst modning.

Bruker du soneterapi for annet også, kan det vel være lurt å fortsette. Bare fordele det utover uken, siden de sikkert jobber litt med det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...