Gå til innhold

fly??

minitromsø <3 Odinn <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Lurer på ein ting;

i slutten på Mai skal vi i konfirmasjon i Tromsø, noe som innebærer at vi må fly opp. rundt denne tiden har jeg 6 uker igjen av sv.

kan jeg da reise me fly *??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke farlig, men det er ikke alle flyselskap som vil ha deg med. De er redd du skal føde på flyet. Jeg ville hørt med selskapet du skal reise med. Og tror du må ta med papirer fra legen over hvor langt du er på vei.

Mener de tar med gravide helt frem til uke 36 eller 37.

Skrevet

Det står på flyselskapenes hjemmesider hvilken policy de har, sjekk der. Selv har jeg fløyet nærmere termin enn det, og de har aldri sagt noe på det;-)

Skrevet

takk :) har sjekket litt på flyselskapene sine sider, å tenkte jeg skulle høre me legen når jeg ska der senere i uka :) har jo så utrolig lyst å være me :)

Skrevet

Hei. Jeg jobber i flyselskap og vet at flere flyselskap aksepterer inntil 4 uker før termin. Så er det 6 uker til termin så går nok det bra. Husk å ta med bekreftelse på når du har termin i tilfelle du får spørsmål om det. God tur:-)

Skrevet
:) takk for svar av alle :) da kan jeg vel trykt bestille tur oppover :)
Skrevet

Hei. Hos SAS, Widerøe og Norwegian kan du reise inntil 4 uker før, ta med termindato så er ikke det noe problem (hvis du venter tvillinger er det andre regler).

Skrevet
:) venter bare 1 :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...