Februarfisk Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Har ikke termin før om tre uker, men i går kveld ble jeg litt usikker fordi jeg fikk menssmerter som kom og gikk, og magen ble hard. Ingen aktivitet i dag, så det er ingen fødsel på gang, men jeg ble plutselig så usikker på om det er mulig å begynne med rier før slimproppen har gått. Noen som vet? : )
Diddels Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Sikkert bare kynnere. Slimproppen kan gå lenge før riene setter i gang, slimproppen kan faktisk gå en mnd før fødselen starter, selv om det kanskje ikke er det vanligste.
Februarfisk Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2010 Men det jeg lurer på er om det kan være omvendt. Om man kan få rier før slimproppen har gått... : )
Lille My*Overtid* Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Jada. Slimproppen behøver man ikke å se noen ting til.
Tyra01 Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Jada, jeg hadde rier hele dagen før slimproppen gikk, rett før vi skulle til å dra på sykehuset
Februarfisk Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2010 Takk for svar! Klarte ikke å finne info om dette andre steder : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå