babyi2010 - fødeklar- Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Det er vel det eneste jeg tror på angående modning og igangsetting(av det en kan gjøre selv). Heldigvis er jeg i ganske god form selv om jeg er veldig sliten dermed lar det seg altså gjøre. Sist var det bare vondt og gikk ikke an å gjennomføre... men denne gangen er det andre boller. Håper ikke at fødselen starter før terminen, det har jeg ikke tid til...???... Men vil heller ikke gå over... hmm er virkelig sær jeg merker jeg. Ikke mye spillerom her i gåden nei :-) Er det flere da som kjører sexkur? :-) Lykke til. 2 uker til terminen idag forresten, dere da?
mjhanse Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Jeg er 31 uker så det er en stund til vi skal begynne på den kuren ) Men jeg har og tro på at det er en naturlig ting som kan fungere. Vi skal definitivt prøve iallefall. Ønsker dere masse lykke til!! )
Diddels Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 vet ikke om jeg gjør noen sexkur altså, men har det jo hver dag... slik vil vi begge ha det.
babyi2010 - fødeklar- Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2010 Vi har vel hatt oss regelmessig i løpet av svangerskapet, har bare fått en litt større drivkraft nå sånn på tampen :-)
ღღTrininho _gravid nr 3 ღღ Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Bringebærkapsler fungerer
Lille My*Overtid* Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 Hvilke type kapsler spiser dere? Hva er merket?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå