Gå til innhold

For tidlig fødsel


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ul uke 23 er 24 i morgen og de så at babyen hadde en liten åpning eller lagd seg en V på en måte i bunnen av limora og at han lå med hodet ned. Mormunnen var lukket men var gått fra 5 cm i uke 18 til 3 cm i uke 23.

 

I dag har jeg hatt smerter i rygg hele dagen + kynnere før i dag 4-5 stk som va litt ond faktisk... Vondt nedi skrittet nå....

 

Er litt redd for for tidlig fødsel.. Fødte 36+0 sist

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror kanskje jeg ville ha hørt med føden jeg dersom du har hatt vondt i dag og har født for tidlig før!

 

Det er sikkert ikke noe farlig, men dumt dersom du går i for tidlig fødsel og det kunne vært unngått dersom du hatte hatt sengeleie f.eks.

Skrevet

Første jeg tenkte på var at du for guds skyld burde få en lungemodningssprøyte! Har ikke de som har undersøkt deg nevnt noe om dette? Jeg fødte for tidlig med gutten min (uke 34) å han kunne sluppet så mye lettere unna om jeg hadde fått den sprøyta....

Men, som desværre mange opplever, ble jeg ikke tatt seriøst selvom alle tegnene skrek om at jeg ville føde for tidlig..

 

Men det JEG virkelig ville rådet deg til, for å gjøre det DU kan for å forhindre at dette utvikler seg like for fremover som det har gjort nå, er å ta ting med ro. Alt som gir deg kynnere, burde du helst la være å gjøre, eller gjøre så lite som mulig av.

Sex er også noe som i stor grad kan sette igang modningsprosessen enda mere om den først er igang (sexen i seg selv som gjerne gir kynnere under eller etter akten og spesielt spermen som er med på å modne mormunnen)

 

MASSE lykke til uansett! Så får vi krysse fingrene for at lille underet klarer å vente en good del uker til!

Stor klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...