Gå til innhold

Mars-treff for juli/august-gravide -hva gjør vi??


meg83

Anbefalte innlegg

Hei og hopp! =)

 

Med tanke på tråden vår om treff i Bergen, ser det ut til at det blir umulig å finne en dato som passer for alle i denne omgang... Forslag til hva vi gjør?? Hvordan blir det med Paris-turen, forresten? Lurte på om torsdag 11.mars var en dato det passa for nesten alle? Er dumt at ikke alle kan, men...? Går i tilfelle an å få til et nytt treff ikke alt for lenge etter..?

 

Hilsen en tankefull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Torsdag 11.mars passer for meg i alle fall. Hva med pastasentralen denne gangen? Så kan man spise litt billigere? De har også halve porsjoner for de som ikke vil/klarer å spise så mye. Kan sitte så lenge vi vil, og sikkert ingen kelnere som blir gretne fordi vi ikke skal ha vin;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 passer bra for meg også :-)

Eg syns det høyres lurt ut å berre sette dato og tid, det verte jo fleire treff etterkvart så alle får nok anledning til å komme til slutt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! 11. mars passer bra for meg også :) Synd det ikke passet for meg sist, så dette gleder eg meg til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg vi hopper i det og bestemmer torsdag 11.mars på Pastasentralen kl.19 :) Håper ikke de som ikke kan blir alt for lei seg :( Jeg lager herved et BIM-treff på oversiktssiden =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter!

 

Definitivt lei meg for at jeg ikke kan være med, men på ingen måte sur eller skuffet for at det ble en dato jeg ikke kan. Det er jo helt umulig å få det til å klaffe for alle til en hver tid. Men jeg er veldig med på forslag om å kanskje ha et treff ikke så lenge etter det den 11.mars :) Hihi! Det er jo nå fremover det vistnok skal begynne å gå fort med oss, og er jo så spennende med voksende mager! Vi trenger jo nødvendigvis ikke spise hver gang. Koselig å møtes for en kaffe også hvis noen synes det blir ofte å spise ute. Jeg er med på det meste, vet at jeg gleder meg til å treffe dere igjen, og håper det ikke blir alt for lenge til neste gang jeg ser dere! :)

 

Klem fra Miriam :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...