Gå til innhold

oi var gravid jeg gitt ... termin 17. okt. flere ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

testet i dag er graviddddd :) har termin den 15 oktober :) lykke til alle sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi så mange det var som ventet nr. 3 :)

Er 3.mann planlagt til dere alle?

Skrevet

Jeg har termin 18. oktober, for aller første gang......er litt sjokkskada og overraska, selv om det var planlagt også. Trodde ikke det kom til å klaffe med èn gang ;)

Skrevet

Hei, jeg tror jeg har termin i slutten av oktober. Tok test idag, samboeren min studerer i Bergen for tiden. Jeg jobber som støttekontakt, og han fikk jammen se meg gråte for alle penga. Har ikke prøvd så lenge, men trodde ikke jeg skulle reagere slikt. Men har virkelig ventet på dette øyeblikket lenge. Hva er liksom neste fremgangsmåte? Har aldri vært gravid før. så dette er super spennende, det er vel legen man skal ringe nå er det ikke det. For å få en nøyaktig termin dato og slikt. Får ikke håpe det var en falsk positiv, da vet jeg ikke hva jeg gjør. Håper graviditeten går fort, gleder meg sånn til å bli mamma:) Gratulerer til dere alle sammen, vi får holde oss oppdatert med hverandre.

Skrevet

Hei allle sammen.

Gratulerer med positive tester.

Jeg har termin 4 oktober..overlykkelig:)

Jeg har en jente på snart 3 år, har mistet to så er litt nervøs denne gangen..men krysser fingrene..

Anni78

Skrevet

Ikke planlagt nummer 3, men for all del: veldig ønsket:) Noen i Stavanger/Sandnes som har termin rundt den 18. okt?

Skrevet

Gratulerer!!:D

jeg har termin rundt 24.okt. Akkurat funnet ut att jeg er gravid!=)

Ble så utrolig glad, fordi d gikk på 1 pp!! forrige gang gikk d på 15 pp..

merkelig med denne kroppen ja!:P

lykke til!=)

Skrevet

Gratulerer så mye!

er gravid med nr 2 nå... har termin 15 oktober :) da kommer førstemann til å være 2 1/2 år, noe jeg syns er en helt passe aldersforskjell ;D

Skrevet

Oktoberspire på vei her også! :)

Fant ut at jeg var gravid nå på søndag, var ikke helt planlagt, men veldig velkomment :)

Beregnet termin er foreløpig 14 oktober.

Har to nydelige barn fra før. :)

Skrevet

Jeg bor utenfor Bergen, er 29 år og har termin 14.okt. Har hatt en MA for ca 3,5 år siden, så slapper ikke helt av ennå... Men skal til UL 1.mars, så hvis ting ser ok ut da vil det jo være en bra sannsynlighet for at det klaffer denne gangen! Er så spennende!! Mange med termin medio oktober her inne. Må holde litt kontakt, ja :)

Skrevet

Gratulerer alle oktoberspirer :) Jeg har termin 11.oktober (på bursdagen min :P). Har ei jente på snart 7 år, og har prøvd ganske lenge nå og få nr. 2, så jeg krysser ALT jeg har for at dette går godt :)

Skrevet

Hei.

Jeg skulle ha mens den 17 januar, tok test fredag den 12 februar og fikk negativt. Tok ny test på tirsdag den 16 og fikk positivt. I følge termin utregningen her på Barnimagen.no fikk jeg termin 27 oktober. Ikke mistet noen før og har ei nydelig jente på 4 1/2 år. Begge gangene har vi jobbet hardt og lenge for. Ønsker deg og alle andre lykke til.

Skrevet

Jeg tok test fredag 12 februar og den var negativ. Ny test tirsdag den 16 februar og den var positiv. Ventet mens 17 februar. Det står at gravidtestene vil begynne å vise riktig mellom uke 4 og 5. Vent noen dager til og ta test på nytt. Lykke til.

Jeg har termin onsdag 27 oktober.

Skrevet

Gratulerer så mye! Jeg er gravid for første gang, har termin ca 19 oktober (regnet ut fra terminkalkulatoren..) Ikke vært til doktoren ennå, men skal i april. Er det lenge til, eller er det vanlig å vente så lenge med å gå til doktoren første gang? Spennende er dette uansett! Gleder meg!! :D

Skrevet

Hei!! Har termin 15. oktober her med føste mann, gleder meg masse:D

Spiren satt endelig etter 14.pp, og ha hatt 2 tidlig sa på den stunden. Dette var lenge etterlengtet, hehe:D

Noe som er litt sprøtt er at mamma hadde menstermin den 15. oktober med meg, fikk se papirene hennes her om dagen=)

Har vært på tidlig ul, og hjerte slår som bare det:D:D

Sypha: ikke første sjekk før i april synes jeg var litt lenge, selv skal jeg til første lege sjekk(blodprøver og sånn) i uke 8. Men det kan godt hende det er vanlig:)

Skrevet

sypha!

jeg er også gravid for første gang og har termin rundt den 19 okt (terminkalkulator) , jeg fikk heller ikke lege time før 12 april.

Synes dette er litt stusselig for flere av mine venniner som har fått barn før, har vært til legekontroll rundt uke 6-7.

Skrevet

Jeg har termin 16.okt! så kjekt at at mange her inne har på samme tid:) blir nr 2 hos oss om alt går bra!

Skrevet

Gratulerer! Jeg er gravid for første gang og har termin 12 oktober. (terminkalkulator) Jeg har fått legetime allerede i uke 8 :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...