Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 jaja sånn kan det gå... ikke helt planlagt men hjertelig velkommen,men har mistet 3 ganger så slapper nok ikke av på ei stund enda... blir 3.mann det gitt ...
Seriøst Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Gratulerer!! Jeg er også gravid med nr 3, og har mistet to ganger før. Har termin samme dag som deg, så vi går noen spennendes mnd i møte Lykke til!!
carina86 Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 hei hei, jeg har termin 9.okt. håper denne sitter for dere, vi har en fra før og en som vi mistet. men går for gull denne gangen, merker allerede forskjell på svangerskapet på denne gang og med gullgutten.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2010 Gratulerer til deg å vi får prøve å følge opp hverandre da,vært koslig det håper det går bra med oss begge
g 05, venter jente Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Heisann. Litt overraskende her også. Har en fra før og mistet 2 ganger, så jeg skal vente litt med å slippe den store gleden løs, men klarer ikke å gjemme gleden bort helt:-) Vi får krysse fingre for hverandre.
Christine209 Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 Jeg har termi 18. oktober:) Mistet i MA sist jeg var gravid, så håper virkelig det går bra denne gangen! Håpe jeg får tidlig ultralyd så jeg slipper å gå å tro at alt er bra like lenge som sist når det ikke var det:)
Lunapuna1985 Skrevet 7. februar 2010 #7 Skrevet 7. februar 2010 Uff, leit å høre om alle som har mistet. Jeg er gavid med den første, og dette var absolutt ikke planlagt. Har termin ca 8. oktober.
Puppen og lillemor Skrevet 7. februar 2010 #8 Skrevet 7. februar 2010 hei, jeg har også termin 17. okt!! Gravid med den første.. men hadde, som du over her, også en MA forrige gang jeg var gravid, så jeg merker jeg er veldig nervøs, men krysser fingrene for at alt går bra denne gangen!
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 7. februar 2010 så artig med så mange med termin til omtrent samme tid. kanskje vi skulle laget oss en egen tråd slik at vi ikke "mister" hverandre? oktobergjengen el. noe lignende?
Gull nr2 i Okt <3 Skrevet 7. februar 2010 #10 Skrevet 7. februar 2010 Hei hei:) jeg har termin den 20 okt..testet positiv i dag på vår 2 pp! har en datter på 2 år og 4 mnd fra før..er veldig spent! kan ikke helt skjønne det enda. Håper at det går bra. morro at det er så mange i oktober da, kanskje vi kan holde kontakten litt:)
Supermamm Skrevet 7. februar 2010 #11 Skrevet 7. februar 2010 Hei:) Jeg har foreløpig termin 12. oktober, dette er vår tredje:) Det var absolutt ikke planlagt så vi fikk oss litt av et sjokk, hehe:)
Puppen og lillemor Skrevet 7. februar 2010 #12 Skrevet 7. februar 2010 vi bør jo absolutt holde kontakten.. Flere enn meg som er inne på oktober terminklubben eller? Det er jo kanskje et naturlig sted å holde kontakten og oppdatere hverandre..
Blå+Rosa? Skrevet 7. februar 2010 #13 Skrevet 7. februar 2010 Jeg har termin 10.okt Har en gutt på et år fra før
Trane med oktoberpip Skrevet 8. februar 2010 #14 Skrevet 8. februar 2010 Har termin den 19. okt jeg. Har en gutt på ett år fra før jeg også
Bibbien Skrevet 8. februar 2010 #15 Skrevet 8. februar 2010 Gratulerer jeg har termin rundt den 15 okt. og venter også nr. 3 Kan ikke akkurat si at jeg heller slapper av enda, har mistet en gang tidligere før nr. 2 så tenker endel på det. Går vel egentlig bare og venter på å blir kvalm... pleier og bli veldig dårlig... så hvis jeg ikke blir dårlig snart så føler jeg at det er et dårlig tegn.
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 8. februar 2010 #16 Skrevet 8. februar 2010 Jeg har to flotte barn, og mistet desverre i sa forrige gang.. så denne gangen er fylt med mer spenning.. men jeg går også for gull. så da blir jeg tre-barnsmor rundt 15 oktober;)
blirvifem? Skrevet 8. februar 2010 #20 Skrevet 8. februar 2010 Hei alle sammen! Jeg har termin16.oktober - da kommer kanskje nummer tre! Har dere noen symptomer enda?
andregangsgravid<3<3<3 Skrevet 8. februar 2010 #21 Skrevet 8. februar 2010 hei hei.. Gratulere til deg Ska også ha i okt..vet bare ikke når enda..ikke fått noen termin enda.. Har også mistet mange ganger før jeg fikk min første sønn.så veldi spent på hvordan et går denne gangen da.. Krysser fingrene for alle sammen:)
Lenevilblimamma Skrevet 8. februar 2010 #22 Skrevet 8. februar 2010 Gratulerer:D Men har dere noen symptomer? For jeg lurer på om jeg kan være gravid, har veldig ømme bryster og brystvorter + at det "boblet" i magen hele forrige uke. Testet neg. på lørdag, men venter ikke mens før rundt den 13. Tror jeg bare innbiller meg ting, men er jo lov å håpe:)
2011ee Skrevet 9. februar 2010 #23 Skrevet 9. februar 2010 jeg lurer på det samme, venter mensen 19.feb.
*Nøtta* Skrevet 9. februar 2010 #24 Skrevet 9. februar 2010 Var hos legen idag etter 2 positive tester,men testet negativt på legekontoret da,og fikk beskjed om å komme tilbake om en uke og levere ny prøve. Jeg gikk selfølgelig sporenstreks på apoteket og kjøpte en 3.dje test som jeg tok med en gang jeg kom hjem- også denne positiv. Når jeg legger til alle symtomene jeg har så har jeg en veldig klar fornæmmelse av å bære på en liten nøtt. <3 Jeg har regnet meg frem til termindato 19.oktober,mens legen (den tufsen som begynte å snakke om dette FØR han i det hele tatt hadde fått svaret på urinprøven) mente jeg har termin 17.oktober. Siste mens første dag var 9.januar. (men jeg vet ikke noe om syklusen min)
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 9. februar 2010 #25 Skrevet 9. februar 2010 Gravid med nr 3 og foreløbig termin er 22.oktober <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå