Lizzi 79 Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Hei. Jeg har så lyst på noen andre babyklær enn HM, Lindex KappAhl osv. Noen som har tips til meg om nettbutikker som selger andre stilige, og billlige, babyklær?
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Jeg syns de har kjempemye fint (spesielt til gutter!) på www.idat.dk, men billig er det ikke. Ellos.no kanskje?
b77h Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Jeg har kjøpt en del på bl.a. englebarn.no og trebjorner.no. Det er kvalitetsklær og det meste økologisk - MEN de har ofte mye på salg, og da får man kjempegod kvalitet til en billig penge. Jeg har gjort mange bra kjøp der - og alltid fornøyd med varene. Vi venter vår første - en jente, men jeg har kjøpt en del nøytrale ting av kvalitetsklærne i ull og silke, sånn at det evt også kan brukes til en fremtidig gutt...
Glad tobarnsmamma Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 www.kidsloveit.no www.lillemille.dk www.engulknapp.no www.minimikki.no www.flinkmamma.com www.freshmilk.se Ellers kan du sjekke ut disse: http://www.klikk.no/foreldre/smabarn/article497496.ece
Glad tobarnsmamma Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Ser at det kom et mellomrom som ikke skulle være der, flinkmamma skal være i ett ord i www.flinkmamma.com. Hun som driver den nettsiden er fra Asia har jeg forstått, og importerer klær derfra. Mye fint - og utrooolig billig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå