*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Har skjønt såpass som at det er ganske kult å ha.... Invitasjoner her og der og bla bla bla...hihi... føler meg gammel jeg nå.
frk.velandre Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 haha, nei det skal du ikke føle deg. nettopp fått vite hva det er jeg.. er et nettsted på nett du kan spille aaaalt av på muikk på. alt du måtte ønske. må bli invitert for å ha det. eller betale 99 kr mnd. kan spille musikk på dataen da, eller har du hdmi-kabel så spiller du musikken på tv. genialt. kjøper ikke cder nå lenger.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2010 Aha..... Takk skal du ha:))
Hufsla Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 det er lovlig nedlasting av musikk. du kan bli invitert, men det gåt fint an å laste det ned uten å være invitert også. med gratisversjonen er der reklamepauser i musikken, betaler du 99 kr mnd får du uten reklame, og bedre lydkvalitet. selv har jeg gratisversjonen, og det er bra nok lyd for meg! du kan ikke gjøre som du vil med musikken da, du kan ikke brenne den på cd f.eks. Men har du betalversjonen kan du spille uten å være tilkoblet internett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå